dinsdag 28 juni 2016

de 28 daagse Planking Challenge #2

nou, ik ben dus de gek die deze challenge wel wilde uit proberen.
ik heb reuma en zware botontkalking, en dit zou dus voor mij iets zijn wat ik zou kunnen doen.
via me telefoon heb ik een healthy-app waar ik dit planken op heb ingesteld zo dat ik de tijd kan opnemen. deze scoren heb ik de afgelopen week met jullie delen via instagram en twitter.
of ik ook de tijden ga halen? ben bang van niet maar ga wel kijken hoever ik dan wel kan komen.

het is achteraf best zwaar om te doen, me bovenarmen, me rug en me heupen hebben zeker een paar dagen protest geleverd tegen deze actie van mij.
vanaf dag 4 werd het zware voor me, mede door me rechter schouder die niet echt mee wil werken.
ik heb die dag me score van minimaal 30 seconden nog wel gehaald maar dag 5 dus niet, ik had er 40 moeten hebben en ik hield het tot de 33 seconden vol.
ik betwijfel dus of ik vanaf hier het allemaal nog ga halen? ik kijk wel hoe ver ik komt in deze challenge. ik kan in ieder geval zeggen dat ik het heb geprobeerd.
dat is altijd nog beter dan opgeven en stoppen.

ik ben niet continu bezig met wegen.
ik heb vorige week een start gewicht gewogen en na 4 weken deze challenge te hebben gedaan kijk ik hoe de stand dan is.
dat er gewicht af gaat is prima maar ik wil er geen over beheersing van maken.
in de laatste update zal ik de begonnen en geƫindigde gegevens met jullie delen.
dit zijn de uitslagen van afgelopen week:
1e dag – 20 sec. planken: 23 sec.
2e dag – 20 sec. planken: 22 sec.
3e dag – 30 sec. planken: 31 sec.
4e dag – 30 sec. planken: 32 sec.
5e dag – 40 sec. planken: 33 sec
6e dag – rusten
7e dag – 45 sec. planken: 38 sec.

dit is een overzicht van de opgenomen tijden van de afgelopen week tijdens de challenge.
deze had ik ook via instagram en twitter gedeeld.

naast deze challenge probeer ik ook dagelijkse een ronde te lopen of te fietsen.
dat is afgelopen week niet zo en succes geweest door het weer wat we hier hadden, veel regen en onweersbuien.
ik ben dan echt niet zo dat ik me laat nat regen om me doel te halen.
hopelijk hebben we de komende week beter weer, wil graag de regelmaat van gezond bezig zijn aanhouden.


tot volgende week ...







Geen opmerkingen:

Een reactie posten

postcrossing#379

Hallo en welkom bij een nieuwe postcrossing.  en ik val gelijk met de deur in huis, vorige week had ik een kaart die naar Duitsland ging. De...