vrijdag 24 juni 2016

kat vs kattenluikje

deze vond ik bij toeval en ik vond het zo grappig dat ik hem met jullie wil delen.
kattenluikjes kunnen handig zijn, blijft altijd maar hopen dat er buiten je eigen kroos niks anders binnen komt.
en op you tube vind je genoeg filmpjes wat je als ongenodigde gast door zo een luik kan krijgen. erg onprettig!
dan komt nog het punt 'wil je kat ook door het luikje?'

katten vinden het heerlijk om naar buiten te gaan. als je een (buiten)kat hebt dan moet er natuurlijk wel een mogelijkheid zijn voor de kat om naar buiten te gaan. de man in het volgende filmpje vond dit ook en heeft toen voor zijn lieve kat Philo een mooi kattenluikje gemaakt. hier is hij uren mee bezig geweest en toen hij Philo voor het luikje zette om naar binnen te gaan gebeurde er het volgende….



gelukkig is het uit eindelijk toch nog goed gekomen en is Philo er achter gekomen hoe een kattenluikje nou werkt!





tot het volgende blog ....


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

postcrossing#379

Hallo en welkom bij een nieuwe postcrossing.  en ik val gelijk met de deur in huis, vorige week had ik een kaart die naar Duitsland ging. De...