woensdag 15 juni 2016

#postcrossing #11

we zijn nu voor week 11 bezig met postcrossing.
en het blijft gewoon erg leuk om te doen.
als de post hier komt en me dochter ziet dat er een kaart bij zit is het gelijk dat zij hem pakt en gaat lezen. hoezo aanstekelijk?

deze week had ik de bevestiging dat de kaart naar Taiwan na ruim 27 dagen is aangekomen.
ze schijnt de kaart zelf als favoriete te hebben aan gemerkt, toch leuk om te zien en horen.
Finland is nu al ruim 21 dagen onderweg en het duurt naar mij idee nu wel erg lang.
misschien dat de post niet dagelijks wordt bezorgt ofzo? ik snap het niet dat het zo lang duurt.
oké die van vorige week naar Amerika kan ik begrijpen dat die er nog niet is.
nou ja ... we wachten maar weer af tot er ontvangst bericht is.


uit Duitsland kreeg ik deze week een kaartje.
na 3 dagen en 483 km was die bij mij op de deurmat gevallen.
de ervaring is inmiddels dat de post naar en van Duitsland wel redelijk snel ergens aan komt.
vaak binnen een paar dagen al. lekker snel iemand weer blij gemaakt dan.



en deze week gaat er een kaart naar Rusland!
dit hebben we al vaker gehad en deze kaart zal 2984 km moet reizen voor hij op plaats van bestemming is.
inmiddels weten we dat naar Rusland iets versturen ook wel een week of 3 duurt voor iets aankomt.
het kan ook iets langer duren.
we zien wel, we horen vanzelf wel wanneer hij er is.



en zo zijn we weer rond, kaartje ontvangen en weer ééntje verstuurd.
het blijft toch wel leuk om post te sturen en te ontvangen, ik merk het vooral aan me dochter die super blij wordt als ze een kaartje ziet op de deurmat.
dit was #postcrossing voor deze week dan weer,
tot volgende week ....








Geen opmerkingen:

Een reactie posten

postcrossing#383

Hallo en welkom bij een nieuwe postcrossing. Jaargang 8 alweer, daarmee is postcrossing het langslopende item hier op het blog.  Dat vond ik...