woensdag 22 juni 2016

#postcrossing #12

inmiddels staat de teller op 12 verstuurde kaarten en 10 kaarten die ik heb ontvangen.
van de 12 verstuurde kaarten zijn er 10 al ontvangen en 2 kaarten zijn nog onderweg, Finland, die nu bijna een maand onderweg is, mij te lang en begin te denken dat hij nooit op plaats van bestemming gaat komen. de andere kaart is Rusland, deze is van vorige week dus niet zo gek dat die nog onderweg is.


vorige week donderdag kreeg ik dit erg leuke kaartje binnen uit Portugal.
dit kaartje heeft er 1594 km gereisd in 15 dagen.
dit kaartje was door door de gene die hem heeft verstuurd zelf gemaakt, erg leuk gedaan.
de achterkant stond hel klein vol geschreven maar wel leuk als mensen zo enthousiast zijn met deze hobby.

en gisteren kwam deze binnen.
na 18 dagen en 9032 km kwam deze kaart uit China bij me aan.
de afbeelding is volgens de schrijfster gemaakt in een theehuis in China.
wel een aparte kaart zo met de speling van de zon op de vloer en de weergave van het raam.


afgelopen vrijdag kreeg ik nog een enthousiast bericht van de ontvanger van de kaart die 2 weken geleden naar Amerika is gegaan. na 11dagen was de kaart er aan gekomen.
niet alleen dol op de kaart maar ook nog eens de foto die ik van de kaart had gemaakt voor op de photo wall kreeg de complimenten. niet het standaard saaie op een tafel maar lekker vrolijk tussen het fruit op in een fruitschaal (foto kun je terug vinden op #postcrossing#10).
toch wel leuk als je dat dan te horen krijgt.

en dan deze week gaat er van mij weer ergens een kaartje naar toe.
dat is deze keer naar Zwitserland toe en zal 549 km gaan reizen.
de kaart is met een afbeelding van de haven van Steenbergen, een stad die op zo een kleine 12 km van mijn woonplaats af ligt.
ik kom daar dagelijks wel, ik doe er me boodschappen, me dochter zit op school daar en je kan er winkelen of gezellig uit eten in één van de verschillende restaurants die ze daar hebben.
wel leuk dus om een groet te sturen naar iemand van uit deze stad.


de kaart die ik iedere week verstuur wordt op iedere dinsdag van de week geschreven en gepost.
dan verwerk ik me dingetjes in een weblog en deze komt dan ieder woensdag online.
en zo zijn we weer aan het einde van postcrossing van deze week.
tot volgende week ...


            



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

postcrossing#383

Hallo en welkom bij een nieuwe postcrossing. Jaargang 8 alweer, daarmee is postcrossing het langslopende item hier op het blog.  Dat vond ik...