dinsdag 14 juni 2016

stand van zaken, week 24

we zullen weer eens en up date er tussen door doen!
we gaan eigenlijk wel lekker op het moment.
me dochter en ik zijn samen begonnen om wat gezonder te doen.
dat wil zeggen dat we iets kritische zijn gaan kijken naar wat we snacken!
snoep is vervangen door fruit, we drinken ons een bult aan water en we zijn gaan lopen en fietsen.
en het bevalt ons wel, wel houden we rekening met onze medische beperkingen.
vooral fietsen is een punt waar we moeten uit kijken.
me dochter mocht een tijdje niet echt fietsen en mag dit nu in een beperkte maten weer wel dus we hebben gelijk een rondje gedaan.
het viel niet tegen maar beiden konden we wel merken dat het weer wennen is, me achterwerk heeft toch wel last van wat zadelpijn, om het zo maar te zeggen.
tevens is het wel lekker dat we beiden wat gewicht verliezen op deze manier.
bij mezelf moest er echt weer een rem op! me gewicht ging weer aardig dicht naar de 90 kilo.
na een weekje zo bezig te zijn kan ik toch wel trots zeggen dat ik nu op 87.7 zit.
op een weekje toch 1.3 kilo afgevallen. we gaan dus zeker door.
verder hadden we deze week wel even een schrik toen me dochter flauw viel.
na een check bij de dokter bleek alles wel goed te zijn en na een test hou ze geen vocht vast en is de verhouding vocht innamen en verlies gewoon.
wel is belangrijk dat ze voldoende moet blijven drinken en regelmatig moet eten.
we kijken het even aan en anders gaan we dit even door nemen met een voedingsdeskundige om het eetpatroon aan te passen op maat voor haar.

inmiddels staan er al weer 2 delen van het vierde Cottonshall verhaal op het weblog.
ik hoop dat jullie deze leuk genoeg vinden om te willen lezen.
het 5de verhaal is nog een werkproces en omdat de vakantie's er aan komen zal deze echt niet voor september op de site staan.
misschien dan toch een tipje?
het draait om Nora Campbell en .... we komen iets meer te weten over de ongenoegens die is tussen Jade en Sharon ( hier kon je over lezen in het eerste verhaal: dec 2015 een kerst vol liefde)
je gaat ook kennis maken met een nieuw karakter, die keer in Cottonshall terug als er iets met Nora is gebeurd.
dit hier is de foto avi die ik heb gemaakt voor bij het verhaal.
de rest blijft nog even geheim.





deze week kun je ook weer een deel verwachten van spelletje spelen.
deze doe ik één keer per maand, in een wereld van internet is een gezellig avondje rond de tafel zitten om een spelletje te spelen best een leuke manier van je avond te vullen.
heb je nog idee laten het me dan weten, deze week is weer een kaart spelletje maar ik heb ook verschillende bord spellen die ik zal door nemen voor het blog.
natuurlijk is op woensdag #postcrossing er ook weer.
en zo zijn we weer een beetje op schema met alles, meer heb ik niet voor jullie om te delen.

tot het volgende blog ...









Geen opmerkingen:

Een reactie posten

kattenstreken#78

Welkom bij kattenstreken! Een blog waarin ik de foto’s deel met jullie van mijn 3 kleine monsters en het verhaal achter de foto’s. Soms grap...