dinsdag 5 juli 2016

de 28 daagse Planking Challenge #3

ik ben dus die gek die deze challenge wel wilde uit proberen.
ik heb reuma en zware botontkalking, en dit zou dus voor mij iets zijn wat ik zou kunnen doen.
via me telefoon heb ik een healthy-app waar ik dit planken op heb ingesteld zo dat ik de tijd kan opnemen. deze scoren heb ik de afgelopen week met jullie delen via instagram en twitter.
of ik ook de tijden ga halen? ben bang van niet maar ga wel kijken hoever ik dan wel kan komen.
opgeven is geen optie, beter een minder tijd maar wel doorgegaan met deze challenge!

zo,we hebben de 2de week van de challenge achter de rug.
me tijden zijn echt niet dat gene wat ik zou moeten halen maar het wil gewoon niet werken met me rechter schouder.
en een halve dag puinruimen naar de vuilnisbelt en dan gaan planken, gaat ook niet echt samen!
op advies van de dokter heb ik dus besloten wel door te gaan maar me zelf niet blind te staren op de tijd die zou moeten maar gewoon kijken wat was de tijd die me het beste afging en van daar uit kijken hoever ik dan ga komen.
met kleine beetje bouw je ook meer kracht op en al is het maar een beetje, me buikomvang is af genomen. geeft je toch een goed gevoel om eerlijk te zijn.

hier volgt weer een overzicht van de gegevens die ik via instagram en twitter ook had gedeeld:

dag 8: 45 sec. planken: 46 sec.
dag 9: 60 sec. planken: 35 sec.
dag 10: 60 sec. planken: 31 sec.
dag 11: 60 sec. planken: 41 sec.
dag 12: 90 sec. planken: 35 sec.
dag 13: rustdag
dag 14: 90 sec. planken: 40 sec.

overduidelijk dat ik de tijden tot ongeveer de helft haal van wat ik zou moeten.
toch ben ik niet ontevreden, ik kan er wel vol tegen aan gaan maar daar heb ik niks aan als ik straks met de nodige blessures op de bank hang.
met kleine stapjes kom ik er ook en op deze manier maakt dit iets wat ik per dag gewoon kan blijven doen, ook straks als ik deze hele challenge, met wat aanpassing dan heb gedaan.

naast dit is er deze week weer weinig gekomen van lopen of fietsen.
de weersomstandigheden lieten het echt afweten.
de vooruitzichten zijn nu wat beter dus mogelijk dat er deze week weer gewoon gelopen kan worden of fietsen.

tot volgende week ....



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

postcrossing#383

Hallo en welkom bij een nieuwe postcrossing. Jaargang 8 alweer, daarmee is postcrossing het langslopende item hier op het blog.  Dat vond ik...