dinsdag 12 juli 2016

de 28 daagse Planking Challenge #4

ik ben dus die gek die deze challenge wel wilde uit proberen.
ik heb reuma en zware botontkalking, en dit zou dus voor mij iets zijn wat ik zou kunnen doen.
via me telefoon heb ik een healthy-app waar ik dit planken op heb ingesteld zo dat ik de tijd kan opnemen. deze scoren heb ik de afgelopen week met jullie delen via instagram en twitter.
of ik ook de tijden ga halen? ben bang van niet maar ga wel kijken hoever ik dan wel kan komen.
opgeven is geen optie, beter een minder tijd maar wel doorgegaan met deze challenge!

gelukkig is het weer beter geworden, in ieder geval het is droog dus dat bied weer mogelijkheden om te gaan lopen en dat heb ik dan ook zeker gedaan.
alleen want me dochter ziet het even niet zo zitten al dat gezonde bewegen.
ook met het planken ga ik door, door omstandigheden niet de tijden die er voor staan maar alle kleine beetje helpen.
ik heb nu een gemiddelde van 40 seconden ingesteld op me app en zie van hier uit wel hoe ver ik ga komen.
de challenge zo al het hoort is dus mislukt, mogen duidelijk zijn maar door wat aanpassingen wil ik aan tonen dat met kleine beetjes kom je er ook wel.

hier volgende de uitslagen zo als ik ze heb gedeeld op instagram en twitter:

dag 15: 90 sec. planken: 31 sec
dag 16: 120 sec. planken: 40 sec
dag 17: 120 sec. planken: 42 sec
dag 18: 150 sec. planken: 42 sec
dag 19: rustdag
dag 20: 150 sec. planken: 42 sec
dag 21: 150 sec. planken: 33 sec

me buikomvang is ook weer gekropen en het voelt toch wel goed al iemand tegen je zeg "joh bent je af gevallen?"
ik begin me ook steeds fitter te voelen.
wel merk ik dat me spieren soms tegen werken maar dat komt omdat ik nu meer afstanden loop als anders en me spieren laten me dat voelen, even door zetten zo dat me spieren het seintje "oke" hebben ontvangen. ik doe niks verkeerd, het is onwennige wat even tegen werkt.
we hebben nog 1 week te gaan en volgende week laat ik jullie een over zicht zien van hoe het over deze 4 weken in totaal is gegaan.
ook deel ik dan hoeveel cm me buikomvang is afgenomen en wat me gewicht nu is.

tot volgende week ....



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

postcrossing#383

Hallo en welkom bij een nieuwe postcrossing. Jaargang 8 alweer, daarmee is postcrossing het langslopende item hier op het blog.  Dat vond ik...