woensdag 13 juli 2016

#postcrossing #15


hier weer een nieuwe postcrossing.
me kaartenboek bevat in tussen al heel wat leuke kaarten.
ik heb niet echt een voorkeur wat op een kaart moet staan maar als het iets is wat met het land of de cultuur van het land te maken heeft dan geef ik zeker me voorkeur daar aan.
om eerlijk te zijn hoop ik ooit een kaart te krijgen uit Los Angels (Amerika) en daar dan een afbeelding op terug te zien die van zelfs sprekend is voor deze stad.
zelf een kaart daar naar toe sturen lijkt me ook helemaal super!
ik kan niet zeggen waarom maar Los Angels heeft me altijd al getrokken, de stad heeft ze veel te bieden aan verschillende culturen.
maar laat ik niet niet afdwalen van dit blog, het gaat natuurlijk om postcrossing: kaartjes versturen en ontvangen!


vorige week na het plaats van het blog kwam er een kaart binnen.
een hele leuke uit Italie, op de kaart staat een theater gebouw uit Milaan.
de kaart heeft 733 kom afgelegd in 6 dagen.
dit soort kaart hou ik dus wel van, iets uit het land of stad waar de kaart uit komt.

de dag er na werd ik weer verrast met een leuke kaart, deze kwam uit Duitsland.
je krijgt een echt vakantie gevoel bij deze kaart, niet verwonderlijk dat de afzender schreef over zijn vakantie die ze in augustus gaan houden aan de zee.
de kaart heeft 324 km gereisd in 3 dagen.




nou, ik denk dat jullie wel begrijpen dat me kaart van vorige week naar Rusland nog niet is aan gekomen op zijn plaats.

dus gaan we gelijk door met deze kaart.
deze week gaat er weer een kaartje naar de USA.
het adres verbaasde me een beetje, een po box is volgens mij gelijk aan wat wij hier in Nederland een postbus noemen.
maakt verder ook niet uit, maar wel grappig om dit tegen te komen.
voelt bijna als of je een beroemdheid een kaartje stuurt via een po box omdat je zijn of haar adres niet mag hebben.
zou een stunt zijn als het nog zo is ook en hij of zij een alias gebruikt om deze hobby van postcrossing uit te voeren.
haha ... nee me fantasie neemt nou een loopje met me.
hoop dat hij of zij de kaart wel leuk gaat vinden.

en zo zijn we alweer aan het einde van postcrossing van deze week.
de vakantie staat hier voor de deur en er wordt minder geblogd.
voor postcrossing heeft het geen gevolgen, dit blijft op de woensdag gewoon door gaan.

tot volgende week ....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

postcrossing#379

Hallo en welkom bij een nieuwe postcrossing.  en ik val gelijk met de deur in huis, vorige week had ik een kaart die naar Duitsland ging. De...