woensdag 20 juli 2016

#postcrossing #16

de zomervakantie hier in Nederland is begonnen en hoewel ik een aangepast rooster draai met het weblog is er een ding wat deze zomer gewoon door blijft gaan: postcrossing!
het is erg rustig op het moment met kaarten krijgen, me teller staat op 16 verstuurde kaarten,waarvan er twee nog onderweg zijn en ik heb er zelf 16 ontvangen.
met teller gaat dus gelijk op, voor iedere kaart die ik verstuur komt er één terug.
daarom gaan we even de boel wat op werken en deze week weer eens een keer twee kaarten tegelijk die er uit gaan.
dit zijn de kaarten en hier gaan ze naar toe!

deze kaart gaat naar Australië toe, en de afstand is behoorlijk groot.
16.612 km om precies te zijn.
nou heb ik bij toeval familie daar wonen en zo rond eind november doen we altijd de kerstkaart weg voor hun omdat het gemiddeld wel 3 tot soms 4 weken kan duren voor die er is.
er gaat dus weer behoorlijk wat tijd zitten in de reis van deze kaart.



en dan de tweede kaart, deze gaat naar Taiwan.
met een afstand van 9579 km ook weer een behoorlijke verre afstand.
maar niet meer de verste afstand want die is voor Australië, dat is nog verder weg.
beide kaarten gaan dus een behoorlijk eindje op reis.
we gaan weer afwachten toch ze zijn ontvangen.



en zo zijn we weer bijna ten einde van een nieuwe postcrossing.
met twee kaarten die verstuurd zijn heb ik weer een paar open mogelijkheden om kaarten terug te krijgen.
ik heb nog een hele week om er over na te denken maar misschien volgende week weer twee kaart posten? laat gerust een berichtje ergens achter op twitter, facebook of google+ pagina van dit weblog om je mening te delen.
tijdens de zomer vakantie die hier in Nederland is begonnen draai ik een aangepast rooster maar postcrossing blijft gewoon op woensdag staan, dus kan ik rustig afsluiten met de groet,
tot volgende week .....












Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Oefentherapie reuma komt mogelijk in het basispakket zorgverzekering

foto: Reuma magazine.nl De klachten van reuma verschillen per dag. De ene dag heb je bijna nergens last van, terwijl je de andere dag vergaa...