woensdag 27 juli 2016

#postcrossing #17

hier weer een nieuw deel van postcrossing.
met de zomer vakantie die hier in Nederland is begonnen moet ik bekennen dat ik niet ver van huis zal gaan, gewoon vakantie houden in eigen land, bezoek aan leuk bezienswaardigheden en s'avond in me eigen bed slapen.
en ook al zijn er wat aanpassing in het weblog rooster, postcrossing gaat gewoon door deze zomer!

en inmiddels is van de 4 reizende kaarten er ééntje aan gekomen.
in postcrossing 15 ging er een kaartje naar Amerika en deze is op plaats van bestemming.
na 9 dagen en 6504 km te hebben gereisd ontving ik vorige week het bericht dat deze was aangekomen.
Rusland(postcrossing 14) is nu ruim 22 dagen onderweg en vorige week hadden we Taiwan en Australië, en die zijn naar 7 dagen echt niet al aan gekomen, die hebben echt iets meer tijd nodig.
zelf heb ik deze week niks ontvangen.

goed, had ik vorige week 2 kaarten voor postcrossing, doe ik deze week er ééntje.
misschien volgende week weer 2.
deze week is de afstand niet zo groot.
deze kaart gaat 481 km reizen voor dat die ergens in Duitsland aan gaat komen.
de afstand is niet zo groot en voor de vaste volgers van dit blog die weten misschien al wel dat als het niet te veel tegen zit de kaart er met een dag of 4 al kan zijn.
maar zo als altijd is het weer afwachten, ik ontvang van zelf bericht als deze is aangekomen.




met de vakantie begonnen en de uitstapjes die ik samen met me dochter maak hoop ik weer leuke kaarten te scoren die ik kan versturen met postcrossing.
helaas was afgelopen weekend een uitstapje op zondag en dan zijn er geen winkels open waar je kan kijken voor leuke kaarten.
hopelijk de volgende keer meer geluk. tot die tijd zeg ik dan maar weer happy postcrossing.
tot volgende week ...




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

postcrossing#383

Hallo en welkom bij een nieuwe postcrossing. Jaargang 8 alweer, daarmee is postcrossing het langslopende item hier op het blog.  Dat vond ik...