zondag 10 juli 2016

vakantie komt er aan!

met nog een 2 weken op de kalender te gaan tot aan de zomervakantie, is het af tellen toch wel een beetje begonnen.
nog 2 weken school voor me dochter en dan 6 weken uitslapen, zo als ze zelf zegt.
we hebben niet echt grote plannen, wij gaan met de herfstvakantie in oktober pas een weekje weg.
maar tegen die tijd horen jullie hier nog wel meer over.
nu eerst even de zomervakantie, voor nu draait het weblog nog even zo als ik het altijd doe.
5x per week een weblog maar gedurende de maand augustus zal er iets minder.
het ziet er al volgt uit:

week 28,29 en 30 (11 juli tm 31 juli) zal het blog nog volgens dit rooster lopen:
een blog op dinsdag, woensdag, donderdag,vrijdag 
let op! het blog van zondag komt te vervallen!

week 31,32,33 en 34 (1 augustus tm 28 augustus) zal het blog volgens dit rooster lopen:
en blog op dinsdag, woensdag en zondag
let op! het blog van vrijdag en zondag komt te vervallen!

maandag en zaterdag was er toch al geen weblog.
op woensdag zal dus postcrossing blijven.
de editie van spelletje spelen van augustus zal op donderdag worden geplaatst worden en niet op vrijdag dus.
de verder invulling van de dagen waarop een blog komt weet ik nog niet.
maar vast dat als we een dagje zijn weg geweest dat er een blog van verschijnt.
ik zal nog wel door gaan met me schrijven aan het 5de verhaal van Cottonshall.
en ik werk nog aan een paar andere dingen.



vanaf week 35, dinsdag 30 augustus zal het weer bloggen zijn zo als normaal.
de vaste dagen maandag en zaterdag van geen blog blijven wel.
tot zo ver de informatie rond het weblog gedurende de vakantie.

tot het volgende blog ....









Geen opmerkingen:

Een reactie posten

postcrossing#379

Hallo en welkom bij een nieuwe postcrossing.  en ik val gelijk met de deur in huis, vorige week had ik een kaart die naar Duitsland ging. De...