donderdag 28 juli 2016

vakantie weblog

inmiddels is Juli bijna ten einde en gaan we de maand Augustus in.
ook in deze maand zal er een aangepast rooster zijn waarop er een weblog verschijnt.


postcrossing op de woensdag blijft zo als het is.
de editie van spelletje spelen is normaal 1 keer per maand op vrijdag maar deze zal voor een keer op dinsdag verschijnen.
deze keer zal er iets centraal staan wat aansluit op vakantie en buiten, meer zeg ik er even niet over.
en de verder blogs zijn nog even een verrassing.

onze vakantie is eigenlijk meer uit stapjes in de omgeving.
waren wij vorige week nog naar fort de Roovere (zie eerderde blog) geweest zijn we nu inmiddels eens lekker gaan buurten in Bruinisse.

dit is en vissersdorp waar genoeg te zien is en volop natuur aanwezig waar je kan wandelen.
op de haven is een tentje waar je verse vis kan halen maar ook terecht kan voor een lekkere vis snack ter plaatsen.
ik ben hier wel vaker geweest, een hele tijd geleden waren me dochter en ik hier ook al eens geweest maar ik denk dat sinds me vader is overleden dit de eerste keer is dat ik hier weer eens vis ben gaan eten.
via mijn instagram kun je nog een filmpje vinden van de zeemeeuwen die je goed in de gaten houden of je misschien niet een stukje van je vis wil geven.
wel erg moeten lachen om een meeuw in het bijzonder, deze was duidelijk nog erg jong maar wel heel agressief tegen de andere om vooral een stukje vis te bemachtigen.
zijn overleving instinct is overduidelijk sterk aanwezig.
verder hebben we aan de Grevelingen nog genoten van een heerlijk wandeling.
het weer was goed, warmer dan we verwacht hadden en dat vonden de koeien denk ik ook, die stonden af te koelen in het water.

inmiddels ben ik ook bezig om het 5de verhaal van Cottonshall te schrijven.
voor nu ga ik er verder nog niks over zeggen maar ik had al eerder laten weten dat Nora Campbell hier in voor ging komen als centrale persoon.
naast haar kom je ook Jade en Shannon tegen, tussen deze twee loopt het niet altijd even goed.
als je niet zo goed meer weet wie Shannon was lees dan het eerste verhaal: "een kerst vol liefde" nog eens door.
er dient zich in dit deel ook weer een nieuwe karakter aan, of  dit een blijvertje wordt in Cottonshall dat weet ik nog niet.
en zou het kunnen zijn dat in dit deel Victor en Madison gaan trouwen?
naast dit ben ik met nog wat andere schrijfwerk bezig, 2 verhalen waar aan geschreven wordt en één is in grove lijn uit een gezet. een werk in uitvoering product zal ik maar zeggen.

goed, ik wens iedereen een fijne vakantie toe en hou er dus rekening mee: op dinsdag, woensdag en zondag een weblog de andere dagen niet!
vanaf week 35 ( 29 augustus tm 4 september) draaien we weer het vaste rooster zo als je bent gewent.

tot het volgende blog .....







Geen opmerkingen:

Een reactie posten

postcrossing#383

Hallo en welkom bij een nieuwe postcrossing. Jaargang 8 alweer, daarmee is postcrossing het langslopende item hier op het blog.  Dat vond ik...