woensdag 10 augustus 2016

#postcrossing #19

zo ik kan zeggen dat het deze week kaarten heeft geregend door me brievenbus!
na weken rustig aan was het deze week bijna iedere dag een kaartje.
het begon met vorige week dinsdag, een kaartje uit Tsjechie maar dat heb je kunnen zien in postcrossing 18 van vorige week.

op woensdag, de dag dat het weblog online kwam er ook een kaartje.
dat was deze uit Duitsland, in 6 dagen heeft het kaartje 164 km gereisd en kwam toen bij mij op de deurmat.
wat ik uit de tekst op de kaart heb gelezen is dit een afbeelding van een natuurmonument gemaakt uit zandsteen.

de dag daarna, op donderdag rammelde de brievenbus weer.
deze kaart uit de USA, en heeft 7714 km in 6 dagen gereisd.
de afbeelding is echt super mooi, de foto is genomen in het Rocky Mountain National Park.
mocht je je afvragen hoe ik dat weet: staat al kaart info op de kaart gedrukt!
deze kaart heb ik aan gevinkt als mijn favoriet. ik weet niet wat het is maar ik en Amerika linkt op een of andere manier, vooral Los Angels trekt me aan.

dan was het vrijdag rustig, nou ja, met kaarten dan.
maar zaterdag was de postbode er vroeg bij en had weer een kaartje voor mij.
deze kaart komt uit Finland en heeft er 4 dagen over gedaan om in 1617 km te kunnen reizen.
ik vindt dat deze kaart het snel heeft gedaan met verzenden, ik had in postcrossing 8 een die naar Finland ging en dat heeft ruim 34 dagen geduurd voor de ontvanger hem had.
maar dit kan ook weer te maken hebben met de plaatsen en hoe vaak wordt er post geleverd daar.


en we hebben er nog een die binnen is gekomen gisteren.
na 11 dagen en 2334 km kwam deze uit Rusland bij mij binnen.
en deze kaart heeft ook een vinkje gekregen van favoriet.
ik ben dol op lezen en schrijven dus dat verklaard wel genoeg waarom deze tot mijn favoriete behoort.




en met al die kaarten die binnen zijn gekomen kan ik dan ook melden dat de kaart uit postcrossing 16, de kaart naar Taiwan ook is aan gekomen.
na 18 dagen reizen in 9579 km is deze er dan ook.
Rusland van vorige week is nog onderweg, maar dat lijkt me niet zo vreemd.


gaan we snel door met wat ik verstuurd heb deze week.
we gaan deze week weer naar de USA met een kaartje.
deze kaart gaat 6282 km reizen voor de ontvanger hem heeft.
zal nog een kleine hint extra geven: het is een zij.
meer ga ik er niet over zeggen, we wachten gewoon weer af hoe lang deze gaat reizen maar dat gaat soms sneller als dat ik had verwacht.

met deze kaart te hebben verstuurd staat me teller op 20 verzonden en 21 ontvangen, zal dus nu wel weer even rustig zijn met kaarten ontvangen.
maar met postcrossing weet je het maar nooit!

nou dat was het dan voor deze week, een erg drukke week heb je wel gemerkt.
en dat geeft niks, dat maakt het nou juist zo leuk.
dit was postcrossing voor deze week, graag tot volgende week .....







Geen opmerkingen:

Een reactie posten

postcrossing#382

Hallo en welkom bij een nieuwe postcrossing. En ik ben afgelopen week druk bezig geweest met de nieuwe post logo’s van postcrossing voor soc...