woensdag 24 augustus 2016

#postcrossing #21

het is deze week weer even mezelf behelpen met een tablet.
me eigen laptop had wat problemen is is daarom voor onderhoud even weg gebracht.
dus al stuntelend op een tablet type ik nu het nieuwe weblog van postcrossing.
dat wil zeggen, ik heb me voorbereidingen die ik kan doen voor dit onderdeel van het weblog.
als er berichten zijn dat er kaarten die zijn aangekomen die ik heb verstuurd of als ik kaarten heb ontvangen dan kan ik die alvast verwerken en later de eindafwerking met de kaart die ik dan deze week ga versturen wat het weblog dan compleet maakt.

we beginnen even met de verstuurde kaarten.
ik had het vorige week al gezegd en hoopte dat het ook zo zou zijn en het klopt ook.
Rusland is op zij bestemming aan gekomen. na 15 dagen en 2852 km reizen.
dit was weer zo een geval: nieuwe blog staat online, melding binnen van aangekomen kaart.
en dan afgelopen zaterdag was er bericht dat de kaart uit postcrossing 19 die naar USA ging was aan gekomen, na 11 dagen en 6282 km is deze ook aangekomen.
maakt verder niks uit, zal nog wel vaker gebeuren.
tja die van Australiƫ (postcrossing 20) die is nog onderweg dat was denken ik niet zo een verrassing. nog even geduld hebben dus.

door met deze week. waar gaat deze kaart naar toe?
nou, dat zal ik je eens gaan vertellen! deze kaart gaat naar Duitsland.
we gaan dus deze week even niet zo ver.
dit kaartje gaat 370 km reizen voor die ergens op de deurmat gaat vallen.
voor de vaste volgers, die weten wel dat kaarten naar Duitsland vaak met een dag of 3 al op plaats van bestemming zijn.
zal met deze wel net zo zijn.


en zo zijn we weer aan het einde van postcrossing van deze week gekomen.
we waren begonnen om dit blog te schrijven op de onhandige manier via de tablet, inmiddels is het nu woensdag en heb ik dit blog verder kunnen afmaken op de laptop die weer in een prima staat terug is. werkt toch een stuk makkelijk dan op de tablet.
tot volgende week ...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

postcrossing#379

Hallo en welkom bij een nieuwe postcrossing.  en ik val gelijk met de deur in huis, vorige week had ik een kaart die naar Duitsland ging. De...