woensdag 31 augustus 2016

#postcrossing #22

en we zijn weer in een nieuwe week en dus ook deze week weer een nieuw blog van postcrossing.
voor dat ik begin wil ik even een kleine mededeling doen.
binnenkort moet ik een kleine ingreep onder gaan in me rechter schouder, ik heb namelijk en scheurtje in mijn pees en deze gaan ze weer aan elkaar hechten.
na deze ingreep krijg ik een soort brace om mij arm om rust te kunnen houden zodat de hechting kan genezen. de brace zal ik minimaal 6 weken moet dragen.
dit wil niet zeggen dat er niks online gaat komen alleen minder en misschien later dan je gewend bent van mij. op dit moment wacht ik nog tot ik me oproep krijg voor het ziekenhuis.
ik hou jullie op de hoogte hoe dit verder gaat verlopen.
voor nu is er niks niks aan de hand en bloggen wij nog even lekker door.

door met de stand van zaken hoe die op dit moment is.
de kaart van vorige week naar Duitsland is na 2 dagen aan gekomen, het is inmiddels wel bekend dat de kaarten naar Duitsland er altijd redelijk snel al zijn.
dan is er nog de kaart naar Australiƫ, die is nog onderweg. deze is nu ruim 2 weken onderweg.
zelf heb ik alweer een tijdje niks ontvangen, maar het zou zo maar kunnen dat er binnenkort weer een weekje kaartenregen door me brievenbus is.


en deze week gaat er weer een kaartje naar Rusland.
de gene die deze kaart gaat ontvangen woont 2227 km van mij van dan. weer een aardig afstand dus wat dit kaartje gaat reizen.
ik gok op een week of 3 voor dat die ergens daar op de deurmat gaat vallen.
maar je weet maar nooit? kan langer duren, eerder verwacht ik zelf niet.
het is dus weer afwachten.


en zo zijn we weer aan het einde van postcrossing voor deze week.
ik hoop dat me arm een beetje mee wil werken als ik me operatie heb gehad, het zal wel rustig aan typen worden maar rustig aan werken en we komen er ook wel.
volgende week is er dus gewoon zo als iedere woensdag een nieuwe #postcrossing.
tot volgende week .....







Geen opmerkingen:

Een reactie posten

postcrossing#379

Hallo en welkom bij een nieuwe postcrossing.  en ik val gelijk met de deur in huis, vorige week had ik een kaart die naar Duitsland ging. De...