dinsdag 2 augustus 2016

stand van zaken, week 31

het is weer een tijdje geleden maar hier weer eens een stand van zaken.
het is misschien je al op gevallen, maar het weblog heeft een nieuw logo gekregen.
ik gebruikte jaren het programma van imvu om mij alter ego een uiterlijk te geven maar ben daar een klein beetje in gaan veranderen.
met wat zoekwerk en knip en plakwerk is deze mouse het nieuwe boegbeeld van de website.
met mouse in de naam is dit wel heel toepasselijk.
de website zelf en de pagina's van Google+, facebook en twitter zijn inmiddels ook voor zien van het nieuwe logo.
ik heb ook al een paar hele leuke reactie's gehad, dat de muis over een komsten heeft met mezelf is puur toeval, ik heb het echt zelf niet zo verzonnen maar wel grappig dat sommig mensen een vergelijking zien met mij in deze muis.

buiten het nieuwe logo is er op dit moment geen verandering op het weblog, buiten dat er op dit moment volgens een vakantie rooster wordt gedraaid.
er is nog wel een idee in de maak, een zo gezegde "trougback moment".
dit is een terug blik op iets wat eerder is gebeurd, jullie kennen misschien wel het begrip van facebook, instagram of twitter, iemand plaats een foto van lang geleden, dit is dan een blog waar in ik schrijf over een herinnering, een trougback moment.
natuurlijk geheel op me eigenwijze, grappige en een leuk moment waar ik graag op terug kijk.
maar misschien ook de mindere momenten, het is nog een werk-in- proces fase.
het zal ook geen wekelijks iets zijn maar weer zo een maandelijks item net als "spelletje spelen".
eventueel een foto waar een beschrijving bij komt van het moment waar op het is genomen.
ik moet het echt nog even verder uitwerken en bekijken of het iets is voor dit blog.

intussen werk ik ook druk aan het 5de verhaal van Cottonshall.
in dit deel is Nora Campbell de gene die centraal staat.
als Nora een hartinfarct krijgt brengt dat de familie bij elkaar. Shannon en Jade hebben als sinds het overlijden van de ouders van Jade wat meningsverschillen door keuzes die Jade heeft gemaakt.
Tommy is de zoon van Shannon en Isaac, hij was het totaal niet eens met zijn moeder en haar gedrag rond Jade en is daarom toen uit Cottonhall vertrokken, nu is hij dus voor even terug.
of misschien dat hij toch gaat blijven?
Nora hoort en ziet meer dan mensen soms denken, door dit noodlot wat haar overkomt kijk zij terug op haar leven, de dood van haar man en zoon met zijn vrouw maar ook hoe het is tussen Shannon en Jade. en dan haar kleinzoon Tommy, die voor even terug is, of misschien toch gaat blijven.
zal de familie de struikelblokken overwinnen?
zullen ze dan na lang tijd weer de familie worden zo als ze altijd waren?
en dan de grote vraag in dit deel: vind de bruiloft van Victor en Madison wel of niet plaats?
je zult nog even geduld moeten hebben, ergens september komt dit verhaal pas online!

met me dochter gaat het goed naar omstandigheden, ze mag inmiddels weer meer fietsen en ze loopt regelmatig met me mee, en ook al is de planken challenge klaar, dit doen we samen nu ieder dag een keer. we zijn wel erg gezond bezig!
het weer hier is op het monet weer een tegenvaller, regen! of we dus nog er op uit gaan deze week weet ik niet.
voor nu was dit het weer even.
morgen is erg gewoon postcrossing en dan pas zondag weer een blog.
kijk even op het volgende blog http://scoozie-mouse.blogspot.nl/2016/07/vakantie-weblog.html
hier vind je het rooster terug van wanneer er deze maand een blog zal zijn.
dan wens ik iedereen een fijne vakantie toe en tot het volgende blog ......









Geen opmerkingen:

Een reactie posten

postcrossing#379

Hallo en welkom bij een nieuwe postcrossing.  en ik val gelijk met de deur in huis, vorige week had ik een kaart die naar Duitsland ging. De...