zondag 25 september 2016

fifty shades darker

hoe wel ik de boeken heb gelezen en inmiddels de film ook heb gezien, ben ik nog steeds niet één van die vrouwen die in zwijm valt voor het verhaal.
oké, het is niet slecht maar ik heb er echt nog steeds niet het wow effect bij als ik het lees of zie.
sterker nog het einde van de film was, vond ik persoonlijk, nog al een afknapper.
maar gelukkig maakt het nieuws dat er een tweede film komt het weer een beetje goed.
laten we hopen dat deze film het einde van deel 1 wat begrijpend maakt.
je hebt altijd van die mensen die wel de film kijken maar niet de boeken lezen.

in dit tweede deel fifty shades darker zien we Jamie Dornan en Dakota Johnson weer terug in de rollen van Christian Grey en Anastasia Steel.
ik denk dat ik over het verhaal verder niet veel hoef te vertellen, Christian wil Ana terug en zal haar tegemoet moeten komen in een relatie die voor zijn gebruik wat ongewoon zijn.
toch neemt dat niet weg dat er nog wat kinky dingen worden uitgeprobeerd door het duo.
in dit deel zal Eric Jonhson de rol van Jack Hyde spelen, de nieuwe baas van Ana, die als een blok voor haar valt maar te maken krijgt met haar vriendje Grey.
Kim Basinger kunnen we in deze film zien als Elena Lincoln, ex vriendin van Grey.
deze verfilm is dus de tweede uit de reeks boeken van E.L James.
voor de liefhebber, er is ook nog het boek Grey, hier in lees je het verhaal van uit het beeld van Christian Grey gezien.
ik zelf ben dit boek aan het lezen, het valt me niet tegen tot nu toe. sommige stukken zijn herkenbaar van het eerste deel en voor zo ver ik het heb door genomen loopt dit verhaal tot aan het moment dat Jack Hyde in beeld komt.
er zou ook nog een 5de boek komen, dit is door de schrijfster ook bevestigt, verder is er over de inhoud nog niks bekend.




de trailer van deze tweede film werd binnen 24 uur ruim 114 miljoen keer bekeken en heeft daar mee de trailer van Star Wars: the force awakens van zijn plaatsje gestoten. die werd binnen 24 uur ruim 112 miljoen keer bekeken.

tot het volgende blog ...



  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

kattenstreken#78

Welkom bij kattenstreken! Een blog waarin ik de foto’s deel met jullie van mijn 3 kleine monsters en het verhaal achter de foto’s. Soms grap...