vrijdag 23 september 2016

goed betaalde koks van Nederland

miljonair worden als je in de horeca werken? lijkt me nou niet de eerste keuze maar toch zijn er hier in Nederland een aantal koks die een leuke zakcentje hebben verdien.
dit is de top 5 rijkste chef-koks van Nederland!



5. Joop Braakhekke

met zijn 75 jaar is Braakhekke de oudste in het rijtje. hoewel hij nog maar een derde deel van Le Garage in bezit heeft en er voor tonnen beslag ligt op zijn panden, wordt Braakhekkes vermogen op geschat op 1 miljoen euro.


 4. Rudolph van Veen
Van Veen werd letterlijk geboren in Weelde, in België. het vermogen van de televisiekok zou rond de 6 ton in de vorm van zijn bedrijfspand in Houten,1,2 miljoen euro in zijn villa in Hilversum en 7 ton eigen vermogen in zijn holding.



 3. Sergio Herman

Topkok en -ondernemer Sergio Herman stopte met de Oud Sluis in 2013. sinds maart 2014 opende hij de onderneming The Jane in Antwerpen samen met Nick Bril. zijn eigen vermogen word geschat op zo’n 1,8 miljoen euro.


2. Jonnie & Thérèse Boer
In 2010 leed het stel met de Librije nog een verlies van 1,2 miljoen euro maar de laatste jaren blijft er onder de streep een mooie winst over. het eigen vermogen van Jonnie en Thérèse wordt op 2,8 miljoen euro geschat.



1. Herman den Blijker

De onbetwiste nummer 1,  sinds 2005 heeft Den Blijker mee gewerkt aan ruim 20 televisieprogramma’s. het restaurant Las Palmas is ooit ontstaan als een tv programma.
het vermogen van de televisiekok wordt geschat op 3 miljoen euro.

ik kan best aardig koken maar ik zie mezelf echt nog niet een salaris bij elkaar koken zo als deze mensen hier boven. ik hou het wel bij schrijven.
eerder deze week had ik het weblog van #TBM uit de oude doos waar ik een foto van me moeder met het maken van slaatjes had maar ik geloof nooit dat, hoe lekker ze ook waren ze zo veel hebben opgeleverd. ik ga ook echt geen poging wagen dit te proberen!
ieder heeft zijn of haar talent en als je daar een goed salaris mee kan verdienen is dat top.

tot het volgende blog .....




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

kattenstreken#78

Welkom bij kattenstreken! Een blog waarin ik de foto’s deel met jullie van mijn 3 kleine monsters en het verhaal achter de foto’s. Soms grap...