woensdag 9 november 2016

#postcrossing #32

we hebben weer een nieuwe week, dus ook een nieuwe postcrossing!
het is rustig op het moment, ik heb echt helemaal niks ontvangen.
en zo als te verwachten zijn de kaarten naar Rusland en China nog onderweg en daar komt er vandaag nog een bij, maar dat komt zo aan de beurt.

ik ben u ruim 7 maanden bezig, iedere week één kaart en me teller staat op 32 verzonden en 31 kaarten ontvangen, dat zit dus lekker dicht bij elkaar.
die ene kaart (Australië) die wel verstuurd is maar al expired staat wordt hier niet bij mee geteld!
de meesten kaarten heb ik verstuurd naar Duitsland en de meesten kaarten die ik kreeg komen uit Rusland.
in het totaal zijn er kaarten verzonden en gekomen uit 18 verschillende landen.
en de langste geregistreerde reistijd is een kaart die ik uit China (postcrossing 31) kreeg.
toch wel een leuke opsomming als je dit zo ziet.
maar ik ga jullie verder niet vervelen met cijfers, we gaan door met de kaart van deze week.

en deze kaart is deze week vertrokken naar .... Amerika!
de kaart zal een afstand afleggen van 7565 km voor de ontvangster hem heeft.
yup .... het is een zij.
Amerika staat trouwens op de 3de plaats in de landen waar ik iets naar toe heb gestuurd.
dit kaartje en nog andere vond ik in een doosje, ik bleek nog meer kaarten te hebben dan ik dacht. waar een goeie zolder opruiming niet toe kan leiden.
dit vrolijke kaartje met clowns gaat dus haar kant op, ik hoop dat ze er blij mee zal zijn?

en met nog 7 weken op de kalender te gaan is het jaar alweer bijna om.
ik heb het vorige week al gezegd maar ik doe het nog maar een keer: week 52 geen postcrossing!
dit in verband met de kerst en de jaarwisseling.
en met deze huishoudelijk mededeling zijn we aan het einde van postcrossing gekomen, ik wil jullie weer bedank en graag tot volgende week .....








Geen opmerkingen:

Een reactie posten

kattenstreken#78

Welkom bij kattenstreken! Een blog waarin ik de foto’s deel met jullie van mijn 3 kleine monsters en het verhaal achter de foto’s. Soms grap...