dinsdag 13 december 2016

aftellen tot de kerst ...

12 dagen voor de kerst zijn er nog te gaan. en dat is iets minder dan 2 weken op de teller.
op donderdag 22 december is het laatste blog voor dit jaar online.
op woensdag 4 januari 2017 zal het eerst blog van 2017 weer verschijnen en dat is het blog rond postcrossing.
ik ga in deze dagen mezelf bezig houden met de voorbereiding van kerst en de jaarwisseling.
1ste kerstdag zal gewoon samen met me dochter zijn..
me dochter wilde dit jaar het kerstdiner verzorgen.
ik heb er vertrouwen in, ze kan goed koken.
2de kerstdag zal iets drukker zijn omdat ik dan vrienden over de vloer krijg die ook nog eens blijven slapen omdat de dag er na me dochter jarig is. bij ons is het een extra feestdag erbij van wegen de verjaardag van me dochter.

inmiddels werken we al weer met twee agenda's.
de oude agenda loopt bijna af en de nieuwe voor 2017 heeft al weer afspraken gepland staan.
om deze dagen tot aan de kerst af te gaan tellen heb ik, lekker creatief 12 bewerkingen gemaakt
van de foto bewerkingen zo als hier onder.
in een soort van fotoshoot is te zien hoe word opgewerkt naar die ene foto waar we dan mee eindigen 1 dag voor de kerst.
van de planning tot de aankleding en tenslotte het eindshot.
waarvan de laatste dan op 24 december wordt gedeeld, 1 dag voor de kerst.
deze zal ik delen via instagram, twitter, de google+  en facebook pagina. dus niet hier op het weblog zelf!
rond 09.00 uur wil ik deze op de verschillende site online brengen.
hier zijn de verschillende linken naar de pagaina's!

facebook pagina:
www.facebook.com/scooziemouse.blogspot/
google+ pagina:
http://google.com/+Scoozie-mouseBlogspotNl
twitter:
https://twitter.com/scoozie73            
instagram: instagram.com/scoozie73/
we gaan dus, aftellen naar de kerst, ik zelf vind dit wel een leuke manier.

dus niet vergeten! vanaf vrijdag 23 december 2016 tot dinsdag 3 januari 2017 geen weblog! woensdag 4 januari 2017 zijn we weer online!


tot het volgende blog .....




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

postcrossing#379

Hallo en welkom bij een nieuwe postcrossing.  en ik val gelijk met de deur in huis, vorige week had ik een kaart die naar Duitsland ging. De...