zaterdag 10 december 2016

extra blog: actie: iedereen verdient een kerstkaart!

PostNL weten dat niet iedereen verrast wordt met een kerstkaart. 
maar vinden dat iedereen er wel één verdient. 
daarom heeft heel Nederland op 10 december een gratis kerstkaart ontvangen, die jíj kunt versturen naar iemand die bijzonder voor jou is.
zo verrassen PostNL in samenwerking met het nationaal ouderenfonds - samen met jou - honderdduizenden mensen met een beetje extra aandacht.

dit kaartje kan je naar iemand sturen die je kent, familie of een goede vriend maar misschien kan je met dat kaartje ook iemand blij maken die jij totaal niet kent maar het gebaar van een kaart je kan waarderen.
veel ouderen brengen de feestdagen alleen door. 
een kaartje in de brievenbus van een vriendelijke onbekende betekent veel voor hen. daarom willen PostNL met jou en het Nationaal Ouderenfonds zoveel mogelijk eenzame ouderen wat extra aandacht geven met een kerstkaart.

Hoe werkt het?
  1. schrijf jouw persoonlijke boodschap op een kaart. 
  2. adresseer de kaart/envelop: Nationaal Ouderenfonds, Postbus 156, 3980 CD, Bunnik. zij zorgen er samen met ons voor dat de kaart goed terecht komt. 
  3. frankeer de kaart/envelop met een postzegel.
meer hier over kun je vinden via:

of

ik kon dit niet voorbij laten gaan.
zeg nou zelf! ik doe aan postcrossing, ik stuur ieder week een totaal vreemde in het buitenland een kaart maar zou er dan geen sturen aan een ouderen hier in Nederland?
dus niet! deze kaart hebben me dochter en ik voorzien van een leuke kerstgroet en gelijk op de post gedaan. 
ik zeg dus gewoon doen! stuur die kaart op en maak iemand blij. het moment dat je die kaart in de brievenbus stopt en weet dat over een paar dagen iemand blij is met jouw kaart, daar wordt je zelf ook blij van.
ik vind dit zeker een hele leuk actie van PostNL en het Nationaal Ouderenfonds.
dit zou vaker moeten kunnen om een kaartje te sturen, gewoon een simpel kaartje kan je al zo blij maken, ik merk het zelf als er weer post via postcrossing binnen valt.
dus als jij die kaart nog niet heb gebruikt, ga dat dan eens snel doen!
je hebt vast nog wel een decemberzegeltje over die je hier op kan plakken, en maak iemand blij met dat kaartje!

tot het volgende blog ....






Geen opmerkingen:

Een reactie posten

kattenstreken#78

Welkom bij kattenstreken! Een blog waarin ik de foto’s deel met jullie van mijn 3 kleine monsters en het verhaal achter de foto’s. Soms grap...