woensdag 7 december 2016

#postcrossing #36

wat gaat een week toch snel voorbij!
hier in Nederland hebben we de sinterklaas net achter de rug en we gaan ons nu opmaken voor de kerst.
ik heb de kerstboom hier in huis al staan, ik vind het altijd zo gezellig met die lichtjes in de boom.
de kerst was altijd rustig samen met me dochter vieren maar dit jaar wordt het iets drukker.
ik heb dit jaar vrienden die met de kerstdagen hier zijn.
daar komt nog eens bij dat op 27 december me dochter jarig is, dus wij hebben hier een dag extra met een feestelijke tint.
de kerstkaarten voor familie en vrienden zijn geschreven en kunnen op de post.
en natuurlijk is er kerstpost voor postcrossing.

deze kaart is deze week verzonden.
de kaart gaat naar Turkije, het is de eerste keer dat ik een kaart die kant op heb verstuurd.
de kaart zal 2908 km afleggen voor hij op plaats van bestemming komt. ik heb echt geen idee hoe lang dat gaat duren.
we wachten het gewoon af.

er zijn dus nu 5 kaarten onderweg.
China uit postcrossing 31, USA uit postcrossing 32, Rusland uit postcrossing 33, Tsjechiƫ uit postcrossing 35 en nu komt daar dus Turkije bij.
ik heb verder niks zelf ontvangen, maar ik verwacht er nog wel een paar op me deurmat.


met nog iets meer dan 2 weken op de teller zijn we bijna aan de kerstdagen.
dit betekend dat er nog 2 weken voor postcrossing is en dan zijn we er een weekje niet!
dus niet vergeten! in week 52 op 28 december geen postcrossing!
het eerst volgende blog zal zijn op woensdag 4 januari 2017, dit is dan ook gelijk het eerste blog van het nieuwe jaar.
en met deze mededeling zijn we aan het einde van postcrossing voor deze week gekomen.
tot volgende week .....



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

postcrossing#379

Hallo en welkom bij een nieuwe postcrossing.  en ik val gelijk met de deur in huis, vorige week had ik een kaart die naar Duitsland ging. De...