woensdag 21 december 2016

#postcrossing #38

hier zijn we dan met de laatste postcrossing van 2016.
en dan zijn we nog een paar uurtjes later dan anders, sorry maar dit kon gewoon even niet anders.
ik had een afspraak buiten de deur en die was belangrijk genoeg dat het blog een paar uurtje moest wachten.

laten we maar gelijk door gaan met postcrossing, de laatste van 2016.
in postcrossing 36 ging er een kaart naar Turkije en deze is na 9 dagen en 2908 km op zijn bestemming aan gekomen. op zich toch nog redelijk snel as ik eerlijk mag zijn. ik had langer verwacht.
dan zijn er nog kaarten onderweg die ik persoonlijk nu wel erg lang vid gaan duren voor ze er zijn. of worden dit weer van die expired gevallen?
in postcrossing 32 ging er een naar USA en deze is na 42 dagen ( bijna 5 weken) nog niet aan gekomen en dat geld ook voor Rusland uit postcrossing 33, deze is na 36 dagen ( ongeveer 4 weken) er ook nog niet. ik ga nu heel hard hopen dat ik in het eerste blog van 2017 op 4 januari toch kan zeggen dat ze zijn aan gekomen.
dat de kaart van vorige week naar Japan er nog niet is lijkt me niet zo gek.
dus gaan we door met de kaart voor deze week.

de laatste kaart die in 2016 wordt verstuurd.
en deze gaat naar Duitsland. en kaartje die kant op zijn er vaak met 3 tot 4 dagen wel.
dus ik hoop dat zij hem nog heeft voor ze kerst gaat vieren met familie en vrienden.
we gaan het afwachten, ook dat hoor je dan wel in het eerste blog van het nieuwe jaar.

659,024 leden over 211 land verdeeld, zijn samen verantwoordelijk voor het versturen van ruim 39,184,358 kaarten. en daar gaan we in 2017 gewoon mee door!
en hier mee zijn we aan het einde van de laatste postcrossing van 2016 gekomen.
volgende week zijn we er een weekje niet. maar in de eerste week van het nieuwe jaar is postcrossing er weer en is dan het eerste blog waar ik het nieuwe jaar mee ga starten op het weblog!


dan wens ik jullie een hele fijne kerst en een gelukkig nieuwjaar! en graag tot volgende jaar ...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

postcrossing#379

Hallo en welkom bij een nieuwe postcrossing.  en ik val gelijk met de deur in huis, vorige week had ik een kaart die naar Duitsland ging. De...