vrijdag 9 december 2016

spelletje spelen?

we leven in een tijd dat we bijna een zijn geworden met onze laptop, tablet of telefoon.
als je uit eten gaat maken we allemaal we even gauw een foto voor op onze sociaal media, ik maak maar daar ook schuldig aan.
daarom eens wat anders als die dingen of een avondje bank hangen, gezellig een spelletje spelen.

en deze maand is al druk genoeg met de feestdagen voor de deur.
vaak weten we zelf heel goed wat we met die dagen samen gaan doen, en dan bedoel ik niet alleen maar ons zelf vol proppen met al dat lekkere eten en drinken.
daarom een kleine terugblik naar eerder ideeën voor spelletjes.
hier volgen een paar linken naar leuke spelletjes die ook heel geschikt zijn om met de feestdagen uit te proberen.

pesten:


hartenjagen:


piratenkaarten:



dammen:



twister:



natuurlijk zijn er nog genoeg andere mogelijkheden.
wat dacht je van monopoly of lekker ouderwets ganzenborden, mens-erg-je-niet is ook zo een leuk spel. 
maar er zijn ook genoeg andere, nieuwe spellen in de winkel te vinden om in deze dagen te spelen.


dan heb ik nog één ding om met jullie te delen.
vanaf het nieuwe jaar is er ook een nieuwe logo voor dit onderdeel.
nieuw jaar dus ik dacht een nieuw logo kan dan ook wel. ik vond de oude niet slecht maar ik vind deze toch iets leuker.
maar ik ga zeker door om leuke spelletjes te beschrijven en hopen dat we eens de computer,tablet en telefoons weg te houden voor een avondje ouderwets gezelligheid.
in deze laatste dagen van 2016 is misschien het zo samen zijn al voldoende.
waar de ene gezellig spelletjes gaat spelen zal de andere misschien onder uit hangen en films kijken.
misschien dat met de gezelligheid van de kerstboom het samenzijn als voldoende is, kerst is zo een tijd waar we toch wel samen komen en daar hoeft de stroom niet voor uit te vallen.
hoe je deze dagen ook door brengt, veel plezier en hele fijne feestdagen gewenst!

tot het volgende blog ......






Geen opmerkingen:

Een reactie posten

How’s life? #14

Het is alweer een tijdje geleden dat ik jullie een update heb gegeven over hoe het met ons gaat, dus hierbij onze update. Het is alweer 4 ma...