donderdag 15 december 2016

stand van zaken, week 50

het jaar 2016 loop bijna alweer af.
2017 staat al klaar om het nieuwe jaar over te nemen, en daar mee komen ook de voornemens er weer.
nou ik niet! ik ga door zo als altijd, dat bevat me nog steeds erg goed.

inmiddels is het 5de verhaal van Cottonshall online, ik hoop dat jullie het weer konden waarderen?
aankomende zondag komt er nog een extra verhaal online.
in een aantal eerder verhalen stond al beschreven dat Madison en Victor gingen trouwen dus dat was een mooie gelegenheid om jullie op een extra verhaal te trakteren ter afsluiting van de eerste reeks verhalen van Cottonshall uit 2016.
ik ben in tussen al begonnen met het schrijven van een nieuwe verhaal uit deze online serie.
hier in staat Tibby centraal en maken jullie kennis met Roy Hobbs.
4 jaar geleden kwam Tibby in Cottonshall terecht en is niet meer weg geweest, ze is helemaal opgenomen in het dorp als bewoner.
Roy heeft een moeilijk periode, en op uitnodiging van Tommy komt hij naar Cottonshall.
ter zijne tijd zal ik jullie hier meer over gaan vertellen.
dan heb ik nog een verhaal op papier staan om uit te werken. in het allereerste verhaal van Cottonshall heb ik deze personen al eens genoemd, Julia Miller en Dylan Coleman.
jong en verliefd en nog aan het begin van hun leven komen zij voor keuzes in het leven te staan.
beiden hebben verschillende toekomst plannen.
ook weer een leuk opzetje om voor mij uit te gaan werken.
hou het blog dus in de gaten voor meer informatie hier over.

verder gaat hier alles rustig door.
ik hoef niet verder meer uit te leggen dat me dochter wat medische problemen heeft, vaste lezers weten dat wel.
inmiddels zijn er van verschillende kanten berichten gekomen dat we het niet hier bij moeten laten en toch moeten gaan kijken voor andere mogelijkheden die er dus wel zouden zijn voor iemand met een scoliose net als me dochter.
we zijn blij dat er mensen hun verhaal hebben gedeeld met me dochter en haar advies geven wat ze nog zou kunnen gaan doen. we gaan hier eens over nadenken en kijken wat onze mogelijkheden nog kunnen zijn.
ik zelf voel me dankzij de nieuwe medicijnen een stuk beter. ik kan in ieder geval weer redelijk normaal iets uit een kastje boven me hoofd pakken.
natuurlijk heb ik een grens maar ik kan nu wel makkelijker me dagelijkse routine uitvoeren.

en zo komen we bijna aan het einde van dit blog.
we gaan ons op maken voor de kerstdagen, die dit jaar iets drukker zijn als voorgaande jaren.
niet samen met me dochter maar gezellig met wat gasten die komen om kerst te vieren en de verjaardag van me dochter die na de kerst is.
het wordt dus gezellig druk de komende dagen!
via instagram, twitter, google+ en de facebookpagina tellen we af naar de kerst.
 #12daybeforexmas, een serie plaatsje die dagelijks een keer wordt geplaatst tot aan 24 december, 1 dag voor de kerst.

afgelopen zaterdag was er spontaan een extra blog!
dit door een actie die loopt momenteel van het Nationaal Ouderenfonds en PostNL.
hier volgt de link naar dat blog:

http://scoozie-mouse.blogspot.nl/2016/12/extra-blog-actie-iedereen-verdient-een.html

tja, door dat ik postcrossing doe kon ik dit ook niet voorbij laten gaan!
ik weet hoe leuk het is als je een kaartje ontvangt, ook al is dit van iemand die je niet kent.
met nog ruim een week te gaan kan je dus die kaart gaan opsturen of stuur een andere leuke kerstkaart. maak iemand blij met een kerstkaartje!

volgende week donderdag (22 december) komt het laatste blog van 2016 online, daarna hou ik even een kerstrust. of liever gezegd kerstdrukte, drukker dan andere jaren in ieder geval.
op 4 januari 2017 is het eerste blog van het nieuw jaar online, en dat zal van het vaste onderdeel postcrossing zijn.
maar de andere vaste onderdelen als spelletje spelen en #TBM .... uit de oude doos komen ook weer aanbod.

tot het volgende blog .....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

postcrossing#379

Hallo en welkom bij een nieuwe postcrossing.  en ik val gelijk met de deur in huis, vorige week had ik een kaart die naar Duitsland ging. De...