woensdag 25 januari 2017

#postcrossing #42

daar zijn we weer! en nee ik ga jullie niet vervelen met met weeknummers .... nou, oké dan, het is week 4! (hahah)
deze week is de kans groot dat ik niet alleen kaarten via postcrossing krijg maar ook van familie en vrienden. It's my birthday! nou maandag dan, 30 januari maak ik weer een getalletje omhoog.
ik heb via postcrossing al een kaart gehad met de felicitaties, dat was de kaart van vorige week uit Tsjechië is zo een kaart maar ook stond op eerder kaarten al een felicitaties geschreven.
maar over het algemeen doe ik niet zo veel met mijn verjaardag, ik geloof het allemaal wel.
toch bedankt voor de felicitaties die ik op kaarten heb gekregen!

vorige week kreeg ik nog een kaartje binnen. zo als wel vaker op de dag dat er al een blog van postcrossing online stond.
deze kaart komt uit de Amerika en heeft 6378 km gereisd in 9 dagen voor dat ik hem had.
op de kaart staat een afbeelding van uit National Lakeshore park, Sleeping Bear Dunes.
het ziet er erg mooi uit en ik denk dat dit een plek is die ik op een to-do-list zou zetten als ik een rondreis door Amerika ging maken.

en dan volgde een paar dagen later deze kaart.
deze komt uit Wit-Rusland en heeft 1499 km gereisd in 11 dagen.
op de achterkant van de kaart staat een tekst waar van ik denk dat het over het gebouw gaat wat op de kaart staat.
helaas spreek ik geen Russisch, dus begrijp ik er niks van en omdat hele verhaaltje door de google translate te gooien is ook best vel werk.
ik gok dat het gebouw een hotel of een kroeg is van lang geleden.

dan kreeg ik na 2 dagen en 581 km te hebben gereisd het bericht dat de kaart van vorige week naar Zwitserland ook was aan gekomen.
dat was dus ook al vrij snel.
dat houd dus in dat de enige kaart die nog niet is aangekomen de kaart uit postcrossing 40 is.
die ging naar Rusland.

gaan we door met de kaart die deze week is gepost.
en dat is deze kaart en die gaat naar Duitsland.
de kaart hoeft dus niet zo ver te reizen, 354 km.
de ontvanger vind leuke en speciale postzegels leuk dus ik heb er deze keer postzegels op geplakt van illustrator Fiep Westendorp.
zijn maakt leuke tekeningen bij kinderboeken.
vorige jaar was het hier 100 jaar Fiep Westendorp als speciaal thema op de postzegels.
ik hoop dat ze deze postzegels leuk gaat vinden.

en zo zijn we weer aan het einde van postcrossing van deze week.
met nog een kleine 10 weken te gaan tot aan het 1 jarige jubileum van het postcrossing blog ben ik al gaan na denken over wat ik zou kunnen doen.
ik heb wel een idee maar daar moet ik mezelf nog even in gaan verdiepen of dat haalbaar is.
ik hou jullie op de hoogte.
voor deze week weer bedankt voor jullie aandacht en graag tot volgende week ....



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

postcrossing#379

Hallo en welkom bij een nieuwe postcrossing.  en ik val gelijk met de deur in huis, vorige week had ik een kaart die naar Duitsland ging. De...