zondag 29 januari 2017

werkfoutjes #2

vorige week had ik al een rondje met werkfoutjes en vandaag doen we er nog een.
die van vorige week gemist? hier volgt de link:

http://scoozie-mouse.blogspot.nl/2017/01/werkfoutjes-1.html

we kennen allemaal van die momenten dat je je afvraagt wat voor een idioot hier gewerkt heeft.
van die momenten waar je hoge twijfels krijgt aan de vakbekwaamheid van een persoon.
dit zijn een paar van die foto's waar bij je je kan afvragen of de persoon wel geschikt is om zijn of haar vak uit te voeren.
niet alle zijn vak fouten maar geven je toch vraagtekens, ook al is het lollig bedoelt.

bij deze is de insteek denk ik lollig maar of je als gebruiker na je toilet bezoek het ook als lollig ziet?
ik zou het wel grappig vinden maar als gebruiker niet, het is toch wel vervelend als je na je bezoek niet even je handen fris kan wassen.




een fabrieksfout kan er in slippen.
toch kan ik het niet helpen me af te vragen hoe dit heeft kunnen gebeuren?
of is dit een nieuw soort model van mok?
lijkt me overig niet erg handig drinken als het oor binnen in de mok zit.






deze valt weer onder de kop "terug naar school".
oké ik beken, ik was geen hoogvlieger op school, vele dingen zag ik het nut niet van om te moeten leren maar ik weet zeker dat de afbeelding op het shirt niet Azië is.
lijkt mij meer op Afrika. aardrijkskunde was niet me favoriete vak maar deze weet ik wel zeker dat Afrika is.
met dit shirt kun je wel zeggen dat je een uniek kledingstuk hebt.




dit is er nog zo een.
dit lijkt me overduidelijk een afslag naar rechts.
toch is de gene die de wegmarkering heeft gedaan iemand die het verschil tussen rechts en links niet weet.
hopelijk is de gene die hier de afslag moet nemen beter op de hoogte en wisselt die het niet om.
anders zit er niks ander op dan dat de verantwoordelijk en de foute weggebruiker terug naar school moeten gaan.




wat denk jij van deze werkfoutjes? lollig of is de verantwoordelijke een slecht werknemer?
hoe dan ook, lol op je werk moet kunnen maar niet ten kosten van de vakbekwaamheid.
sommige foutjes zijn te over zien en zijn nog grappig ook maar er zijn er ook die onbruikbaar of gevaarlijk kunnen zijn.
nu vielen deze nog mee, die van vorige week ook maar neem je werk serieus, bij sommige beroepen is dat echt nodig, een fout kan dan van levensbelang zijn!

tot het volgende blog ....







Geen opmerkingen:

Een reactie posten

postcrossing#379

Hallo en welkom bij een nieuwe postcrossing.  en ik val gelijk met de deur in huis, vorige week had ik een kaart die naar Duitsland ging. De...