woensdag 8 februari 2017

#postcrossing #44

het is een erg rustige week geweest.
maar dat kan je nu eenmaal ook hebben dat de post geen kaartjes voor je heeft.
maakt ook verder niet zo veel uit.

ik wil nog even onder de aandacht brengen dat de grens van 40 miljoen kaarten nog niet is bereikt.

Countdown: 79,502 left to 40 million postcards received!

dit is de staan tot nu toe, je maakt dus nog kans op die prijs.
hoe zat het ook alweer?
kies een datum en tijd waar van jij denkt dat die 40 miljoenste kaart wordt geregistreerd en je maakt kans op een leuk setje van 40 kaarten van Cardcetera, de 4 opvolgende die er het dichtste bij zitten maken kans op een setje van 20 kaarten van Cardcetera.
kijk even op de volgende pagina voor meer info:

https://www.postcrossing.com/blog

is de eindstreep van 40 miljoen nog niet gehaald, dan kun je nog mee doen.
je moet dan wel een lid zijn van postcrossing!
ik kan je nu al zeggen dat ik het niet ben die de winnaar wordt.
ik had ergens rond half 5 op 5 februari gegokt maar het mogen duidelijk zijn dat de datum verstreken is en de 40 miljoen niet is bereikt.

oké, ik had al gezegd dat het een rustige week is.
ik heb niks ontvangen deze week en ik heb niks gehoord van de kaarten die onderweg zijn.
dat zijn er twee, Rusland van postcrossing 40 en Polen van postcrossing 43, dat was pas vorige week.
en ik had verwacht dat met een weekje die kaart er wel zou zijn maar daar heb ik me dus in vergist.
we zullen dus nog even geduld moeten hebben voor beiden kaarten.

we sturen intussen gewoon door met kaartjes en deze week gaat deze kaart naar India.
dit kaartje gaat 7979 km reizen voor die bij de ontvangster van deze kaart. het betreft dus een zij!
ik heb het even nagezocht maar me eerste gedachten klopte al, dit is de eerste keer dat ik een kaart naar India verstuur.
dit vind ik dan weer leuk, dat je iedere keer weer verrast wordt waar je iets naar toe mag sturen en dat het dan weer een plek is waar je nog nooit iets naar toe heb gestuurd.
ik zie het als een vorm van reizen rond de wereld zonder van huis te gaan.
zeker als je dan kaarten krijg uit landen met informatie over hun land, cultuur of andere gebruiken en bezienswaardigheden.

oké, ik draf weer in beetje door geloof ik?
laat ik maar een eind gaan maken aan het blog van deze week.
vergeet niet, als je lid bent van postcrossing en andere even lid worden, om naar de 40 miljoenste kaart-actie te kijken. je weet maar nooit, niet geprobeerd is zekers te weten mis.
en hier mee komen we dan aan postcrossing van deze week, ik hou me brievenbus weer in de gaten en graag tot volgende week .....






Geen opmerkingen:

Een reactie posten

postcrossing#383

Hallo en welkom bij een nieuwe postcrossing. Jaargang 8 alweer, daarmee is postcrossing het langslopende item hier op het blog.  Dat vond ik...