woensdag 29 maart 2017

#postcrossing #51

het was vorige week een mindere week voor mij en dat kwam niet door postcrossing.
dit was geheel vanuit de persoonlijke sfeer, ik was ziek en behoorlijk ook.
gisteren stond er een blog waar je in terug kan lezen wat ik had en hoe het kwam.
deze week gaat alles weer stukken beter en gaan we er weer volle bak tegen aan.
en tjonge, volle bak was het zeker!
na weken stilte vielen er afgelopen vrijdag 3 kaarten te gelijk door me brievenbus.
super blij mee. ik ga dan ook gelijk verder daar meer.

deze komt uit Duitsland.
en heeft 482 km in 4 dagen gereisd voor ik hem had.
een prachtige foto van het uitzicht vanaf Limpark naar Goethes tuinhuis in Weimar.
het ziet er schitterend uit en het lijkt me een erg mooie omgeving om rond te wandelen.
een ding wat ik altijd al heb gevonden is dat Duitsland hele mooie natuur schone heeft om in te vertoeven.



dit is er een waarvan ik dacht dat het iets van Amerika was, zo een grasvlakte ergens in een natuurpark.
helemaal mis dus! het bleek een foto te zijn van een weide bij avond in Litouwen. zeker net zo mooi.
je begrijpt hem al, deze komt uit Litouwen en heeft 1320 km in 4 dagen gereisd voor ik hem had.


en dan de laatste van de drie die ik kreeg.
deze komt uit Tsjechiƫ en heeft 788 km in 3 dagen gereisd voor ik hem had.
een super leuk kaartje gemaakt van door de afzender eigen gemaakte foto's, zelf zijn kat staat er tussen.
super leuk! goeie promo om iemand wat van de omgeving te laten te zien en hopen dat ze zelf eens een reisje gaan maken naar Tsjechiƫ. dus wie weet? de vakantie voor dit jaar staat al gepland dus dit jaar zal het niet worden.

en er kon nog meer bij.
de volgende dag kreeg ik deze kaart in de bus, eentje uit Taiwan.
die in 5 dagen 9655 km had gereisd.
dat eigenlijk best snel was, als ik zo vrij mag zijn.
als ik kijk naar hoe lang de kaarten onderweg zijn die ik naar Taiwan heb verstuurd dan snap je het niet hoe het kan.
waarom versturen zo lang duurt en het ontvangen een stuk vlotter gaat.
nee, ik snap het niet en ik zal het wel nooit snappen.

dan is er ook nog een kaart aangekomen en dat was super snel, al zeg ik het zelf.
de kaart van vorige week uit postcrossing 50 naar Finland was na 1595 km in 2 dagen te hebben gereisd op zijn plaats van bestemming.
zo als ik al zei, dat was super snel maar wel blij dat deze is aangekomen.

we hebben intussen alweer een aardig lap tekst voor deze week, ga ook gelijk maar door met deze kaart want die gaat naar Duitsland.
niet zo heel ver dus.
de kaart zal een afstand van 715 km afleggen voor de ontvanger hem heeft.
en ja, het is dit keer een hij die een kaartje gaat krijgen.
dit grappige kaartje vond ik een tijdje terug in Steenbergen, een plaats waar ik dichtbij woon. ik hoop dat hij konijnen leuk vindt?


zo, de schade van geen kaarten krijgen is wel weer aardig ingelopen denk ik zo?
phff ... weken niks en dan 4 te gelijk, had ik geloof ik ergens als eens voorspelt?
volgende week is ook zo een week waar ik naar heb uitgekeken.
het 1 jarige bestaan van het blog rond postcrossing! het begon als een proefje en inmiddels is het een vast onderdeel geworden.
en volgende week gaat er dan ook een speciale kaart, zelf ontworpen en geheel in het teken van dat 1 jarige bestaan.
ben erg benieuwd waar die naar toe zal gaan maar dat zien we volgende week wel.
voor nu zeg ik weer bedankt en graag tot volgende week.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

kattenstreken#78

Welkom bij kattenstreken! Een blog waarin ik de foto’s deel met jullie van mijn 3 kleine monsters en het verhaal achter de foto’s. Soms grap...