woensdag 12 april 2017

#postcrossing #53

en hier zijn we weer met een nieuwe postcrossing.
een rustige week, wat ik ook wel verwacht had.
vorige week was het één jaar geleden dat ik ben begonnen met postcrossing, hoewel ik er een kleine vorm van aandachtig aan heb gegeven was het niet te bedoeling een super groot en uitgebreid spektakel ervan te maken.
postcrossing is een onderdeel van een weblog waar andere dingen ook worden beschreven.

als ik ga kijken naar de teller komt het ook wel met elkaar overeen.
49 kaarten verstuurd, en nog twee onderweg, dat maakt 51. en ik heb 51 kaarten ontvangen. dus de teller staat redelijk gelijk aan elkaar.
het kan dus zijn dat we weer een rustig tijd krijgen met kaarten ontvangen.
maar intussen blijf ik wel gewoon kaarten sturen!
en ik krijg er erg leuk voor terug, zo als deze hier.

ik heb vorige week deze leuke kaartje gekregen.
deze komt uit Rusland en heeft 2227 km gereisd in 16 dagen voor dat ik hem had.
ik heb deze ook tot een favoriet gemaakt.
een kaartje wat bij me past, door de afbeelding die helemaal overeen komt met me grote passie: schrijven!
dit vind je in vele dingen van mij terug, niet alleen door postcrossing maar ook door dit weblog en de verhalen die ik schrijf.


dan de kaart van vorige week.
deze is na 4 dagen en 219 km te hebben gereisd aan gekomen in Duitsland.
op een aantal punten heeft ze mij een feedback gegeven die te verbeteren zijn voor mij met postcrossing en dit blog.
ik zie het niet als negatief maar als nuttige tips waar ik beter op moet letten. je bent nooit te oud om te leren en je schrijven ten goede te verbeteren.
één puntje van haar feedback heb ik niet zelf in de hand en dat zijn de automaat- sticker postzegel, waar ik woon is het niet zo groot en de service die aangeboden word is hier via een klein postagentschap. er is dus een beperkte mogelijkheid van postzegels en de juist postzegels die ik nodig zou hebben om een kaart naar het buitenland te versturen (nr.2 postzegels) hebben ze niet op voorraad hier. wel dus het automaat waar ze dan van die sticker zegels uit halen.

en dan de kaart van deze week.
we gaan weer een aardig afstand afleggen, deze gaat naar Taiwan.
de kaart gaat 9606 km reizen voor deze bij iemand op de deurmat valt.
deze kaart van strand met een zeester erop past goed bij waar ik woon, het is voor mij zo ongeveer om de hoek van de straat dat achter de zeedijk een strandje ligt.
nog wel, want er zit in verhuizing gepland, als ik daar meer over weet laat ik het weten.
het adres voor postcrossing zal dan toch ook moeten worden aangepast. maar zo ver is het nog niet.
maar we gaan deze plek wel verlaten en trekken weg van de zee en het strand.

en zo komen we langzaam aan weer bij het einde van postcrossing van deze week.
aankomend weekend is het Pasen, me dochter is er wat te groot voor geworden dus paaseieren zoeken doen we niet meer.
lang weekend en hopelijk lekker zonnig weer, dan kunnen we nog een rondje gaan wandelen met de hond langs het strand.
voor deze week zou ik zeggen: vrolijke Pasen en graag tot volgende week .....













Geen opmerkingen:

Een reactie posten

postcrossing#383

Hallo en welkom bij een nieuwe postcrossing. Jaargang 8 alweer, daarmee is postcrossing het langslopende item hier op het blog.  Dat vond ik...