woensdag 31 mei 2017

#postcrossing#60

ik weet niet hoe het bij jullie is maar hier in Nederland zijn de temperaturen warmpjes.
hier staat van s'ochtends tot laat in de middag de zon recht in huis en het kan behoorlijk warm zijn dan in huis.
gelukkig heb ik zonnewering zo dat ik de boel kan afdekken en het redelijk koel weet te houden in huis, ramen open en soms even een ventilator erbij aan.

bij postcrossing hebben ze een stemronden gaande, welke land heeft de leukste postzegel met als thema kastelen.
alle zegels zijn mooi maar ik persoonlijk vond de zegel van Wit-Rusland erg mooi.
sorry Nederland maar ik ga niet voor eigen land.
via deze link kun je zelf lezen over het hoe en wat en natuurlijk zelf stemmen.

https://www.postcrossing.com/blog/2017/05/23/time-to-vote-for-the-best-europa-stamp


ik heb deze week een erg leuke kaart gekregen.
deze kaart uit Tsjechië en heeft in 16 dagen 967 km gereisd.
Anne Geddes heeft wel meer van dit soort foto's waarin baby's op een grappige manier op de foto worden gezet.
je kan het zielig vinden dat dit met de kinderen wordt gedaan maar ik denk dat het allemaal wel op een goede en veilige manier word gedaan.
anders zou het nooit zo een succes zijn voor de fotograaf.



en dan kwam gisteren deze kaart binnen.
eentje uit Brazilie en die heeft in 22 dagen 9223 km af gereisd voor dat ik hem had.
de afbeelding is het Liberty Square en een van de vele plekken in de stad Belo Horizonte.
wel bijzonder dat er naast een historisch gebouw zo een super de luxe modern gebouw staat gebouwd.


en dan heb ik er zelf deze week ook weer een op de bus gedaan.
deze gaat naar de USA en gaat een afstand afleggen van 5998 km.
de ontvanger van deze kaart schreef een disney fan te zijn, dat ben ik ook!
en gelukkig had ik bij toeval nog een paar disney kaarten liggen, dus vandaar deze kaart van Mulan. de film is er een uit 1998, alweer een tijdje geleden dus.
maar wees eerlijk! disney is toch tijdloos?


phff ... ik moet nodig een keer weer gaan shoppen voor kaarten!
me voorraad begint wat dun te worden. maar eerlijk met dit weer door de stad lopen is nou ook niet echt heelprettig, oké, als je dan in een winkel komt is het wel weer lekker koel daar binnen.
maar eens kijken of ik ergens een momentje heb? ik kom graag in de boekwinkel in Steenbergen, daar hebben ze altijd wel hele leuke kaarten.
en natuurlijk heb ik nog me vakantie waar ik misschien wel leuke kaarten kan scoren.
nog 11 weken voor het zo ver is, we hebben er zin in, ook al betekend dit dat er 2 weken geen postcrossing is.
voor deze week weer bedank en graag tot volgende week.....


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

postcrossing#379

Hallo en welkom bij een nieuwe postcrossing.  en ik val gelijk met de deur in huis, vorige week had ik een kaart die naar Duitsland ging. De...