zondag 11 juni 2017

meer Cottonshall ....

de afgelopen 4 weken hebben jullie het 7de verhaal van de Cottonshall reeks kunnen lezen.
ik hoop dat jullie het leuk vonden?
in tussen ben ik ik verder gegaan met nog meer verhalen voor deze reeks.
ideen staan op papier en nu verder uitwerken.

een daar van is het verhaal rond Dylan en Julia.
de titel hou ik nog even geheim maar het verhaal in het kort wil ik wel met jullie delen.
Dylan Coleman en Julia Miller zijn al jaren een setje en hebben hun examenstijd bijna achter de rug, ze staan nu voor de keuze wat ze verder willen gaan doen.
Julia heeft een baantje bij Josh Adams, de dierenarts en ze wil graag verder gaan leren om ook dierenarts te worden.
Dylan wil door in de sport als voetballer.
twee verschillende keuzes en ook twee verschillende scholen. dat ze dus niet bij elkaar zijn is duidelijk.
de relatie komt onder druk te staan als Dylan een blessure oploopt tijdens de eindjaars wedstrijd van de school in Sommerhall.
zit er nog een sportcarrière in voor Dylan? en hoe gaat het met julia verder? is dit het einde van hun relatie of toch niet?

dat is in het kort wat je in het 8ste verhaal kan verwachten uit de reeks.
je zal nog even geduld moeten hebben voor dit verhaal online gaat komen.
met de zomervakantie die er aan komt, waarbij ik zelf twee weken vakantie heb en er geen weblog zal zijn ( meer hier over later), zal dit verhaal pas rond september online gaan komen.

en dit is niet het enoge verhaal waar ik nu aan werk, hier werk ik wel het meeste aan maar ik werk ook tussen door aan een ander verhaal wat tegen de kerst online moet komen.
dat duurt dus nog wel even.
in dit verhaal maken e kennis met de moeder van Julia.
zij is onderwijzeres op de dorpsschool.
tevens zijn er wat van de jeugdige kids uit het dorp die voorbij gaan komen.
Tim Nichols, de zoon van Adam Nichols, die we in het afgelopen verhaal hebben gehad.
Noah Kent, zoon van Christa en Xander Kent, de eigenaren van de supermarkt in het dorp.
Sophia Coleman, het zusje van Dylan.
en Lisa Evans, zij en haar familie zijn nieuwe karakters en daar kun je al en stukje van terug gaan vinden in het 8ste verhaal.
ik ga je er nog niet te veel over vertellen maar dit verhaal staat vol met kerst, dat kan ik je wel vertellen!

er komt dus weer genoeg aan. en ik kan me weer heerlijk uitleven met schrijven.
het dorp groeit meer uit met nog meer inwoners die tot leven komen en soms is het even goed terug kijken naar eerder verhalen om met de lijn van het verhaal up to date te blijven.
zeker ook omdat ik soms even ouder inwoners wat naar voor breng zo dat je toch een beetje weet hoe het nu met die personen gaat.
een mooi voorbeeld is de kleine Jaden, de zoon van phoebe en Wyatt, de kleine knul is rond de kerst tijd ruim anderhalf jaar. daar moet dus ook wat leuk mee te doen zijn.
en kunnen jullie nog uit het eerste verhaal herrinneren hoe met de kerst op het plein een grote boom werdt geplaats en de kerstlichtjes werden aan gestoken?
ook weer zo een moment om in het kerstverhaal te verwerken.
er komt dus nog genoeg Cottonshall voorbij en ik denk dat ik wel kan zeggen dat in 2018 de reeks nog wel even door zal gaan.

tot het volgende blog .....





Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen