woensdag 7 juni 2017

#postcrossing #61

zo met het pinkster weekend net achter de rug zijn de feestdagen hier in Nederland tot aan de kerst weer op.
het is nu aftellen naar de vakantie! nog 10 weken voor het zover is.
ga jij ook nog op vakantie? lees dan even het volgende blog van postcrossing eens.

https://www.postcrossing.com/blog/2017/06/01/going-on-holidays-soon

oké, dat is toch wel handing!
tijdens mijn vakantie ben ik dagen thuis en dagen weg.
en al is er dan twee eken geen weblog, kaarten voor postcrossing worden wel gestuurd.
meer hier over later.
je kan al wel vast noteren dat in week 33 en 34 geen weblogs online zijn.
ik hoop tijdens me vakantie wel leuke kaarten te vinden voor postcrossing, maar ik verwacht dat dat geen probleem gaat worden.
er is genoeg te doen als we die paar dagen weg zijn.
afgelopen week heeft me hond de prikjes gehad die ze nodig heeft om in het pension te mogen logeren en de katten die blijven thuis met de huis-oppas die voor hun gaat zorgen.

goed door met de kaarten, want daar draait postcrossing om.
deze kaart kwam gisteren binnen.
deze komt van uit de USA en heeft in 29 dagen 6212 km afgelegd voor dat ik hem had.
op de kaart staat een tekst over een roos.
op de achter kant stond ook nog een tekst met de hand geschreven: a ship in port is safe but that not what ships are built for. klopt helemaal!


de kaart van postcrossing 58 naar Rusland en postcrossing 59 naar Duitsland zijn nog onderweg.
maar eerder deze week kreeg ik wel het bericht dat de kaart uit postcrossing 60 (vorige week) naar de USA was aangekomen. na 6 dagen reizen en 5998 km was die op de deurmat bij de ontvangster die erg blij was met haar Disney kaart van Mulan.

en dan door met mijn kaart voor deze week.
deze kaart van een zeemeeuw op zo een paal, een aanzicht wat ik hier regelmatig kan zien als we een rondje lopen langs de haven, gaat naar China.
we gaan weer aardig wat km maken met dit kaartje!
we gaan 8463 km afleggen. en nee ik ga niet voorspellen hoe lang het gaat duren ... nou, oké dan. ik gok op een weekje of 4.
we zien het van zelf wel wanneer het ontvangst bericht via de mail binnen rolt.


en zo zijn we alweer bijna aan het einde van deze postcrossing.
straks me dochter naar school brengen en dan wil ik gelijk even langs de boekenzaak, even door de rekken met kaarten snuffelen. me voorraad is behoorlijk uit gedund.
ja, ik roep dit al langer maar er kwam telkens wel iets tussen, nu dus even niet, shop tijd voor kaarten!
 voor nu rest mij jullie weer te bedanken en graag tot volgende week ....



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

How’s life? #14

Het is alweer een tijdje geleden dat ik jullie een update heb gegeven over hoe het met ons gaat, dus hierbij onze update. Het is alweer 4 ma...