woensdag 21 juni 2017

#postcrossing #63

nieuwe week en een nieuwe kaartje die de deur uit is gegaan.
waar naar toe dat lees je zo!

het is nog 7 weken en dan is er twee weken geen blog, geen postcrossing maar ook geen ander blogs.
ik en me dochter houden dan even vakantie.
van 15 augustus tm 27 augustus is er dus geen weblog!
dinsdag 29 augustus gaat het weblog weer van start.
daarom zijn er in de week voor en na de vakantie niet één maar twee kaarten die de deur uit gaan.
dit houdt in dat in postcrossing 70, dit is voor de vakantie er twee kaarten uit gaan. dan twee weken niks en dan in postcrossing 71 weer twee kaarten. dus de kaarten van de twee weken vakantie worden verwerkt in een dubbele postcrossing een week voor en een week na de vakantie!
kun je het allemaal nog volgen? het wijst zich vanzelf wel tegen dat de vakantie er is.
maar schrijf maar vast op dat er dus geen postcrossing is tussen 15 en 27 augustus.

dat even over de aankomende vakantie, door met de verstuurde kaartjes!
de kaart van postcrossing 62, vorige week, heeft zijn bestemming bereikt.
na 3 dagen en 481 km te hebben gereisd was hij aangekomen.
en deze ochtend, een uurtje geleden ongeveer kreeg ik ook het bericht dat de kaart naar China uit postcrossing 61 was aangekomen . deze is 15 dagen onderweg geweest en heeft 8465 km gereisd.
er zijn nog wel een kaart onderweg, een naar Rusland (36 dagen onderweg).

en dan de kaart voor deze week.
deze kaart gaat naar Wit-Rusland (Belarus) en gaat 1700 km reizen voor de ontvangster hem heeft.
het is de eerste keer dat ik een kaartje die kant op stuur, wel heb ik een paar kaartje ontvangen uit Wit-Rusland.
kaarten met dieren was een van de ontvang wensen die ze had staan en dit kaartje vind ik zelf een heel lief en schattig kaartje.
sterker nog, me dochter vind dat ook en heeft al geprobeerd of ze het niet kon inpikken of ruilen voor een andere kaart zo dat zij hem op haar kamer kon inlijsten en ophangen.
helaas voor haar, dit kaart gaat naar Wit-Rusland toe.

en zo zijn we aan het einde van deze postcrossing gekomen.
ik hoop dat de ontvangster dit kaart net zo leuk gaat vinden als ik, of me dochter.
ze heeft zo een collage lijst waar ze dan iedere keer ander foto's of leuke kaartjes in stopt.
op een creatieve manier je decoratie aanpassen op je slaapkamer.
misschien dat ik er nog wel eentje ga halen in de winkel voor haar?
rest mij nog om jullie te bedanken voor deze week en graag tot volgende week ...




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Oefentherapie reuma komt mogelijk in het basispakket zorgverzekering

foto: Reuma magazine.nl De klachten van reuma verschillen per dag. De ene dag heb je bijna nergens last van, terwijl je de andere dag vergaa...