woensdag 28 juni 2017

#postcrossing#64

hoi, hoi hier ze we weer met een nieuwe postcrossing van deze week.
de week van hoe toevallig iets toevallig kan zijn!
oké, het is een beetje hokus spokus taal maar ik zal het even uit leggen.
het gaat om deze twee kaartjes die je hier ziet staan.
deze kaartjes komen beiden uit Finland, niks bijzonders zul je denken.
maar wacht even ... er is nog meer.
beiden kaarten kwamen afgelopen vrijdag binnen.
beiden kaarten hebben er 2 dagen over gedaan voor ik ze kreeg.
en ... ja er is nog meer.
beiden kaarten hebben een reisafstand van 1921 km gemaakt.
hoe toevallig wil je het hebben?
ik vind het wel erg grappig dat deze kaarten op land, reistijd en afstand helemaal gelijk zitten.
hoe vaak zal je dit nou mee maken?
en zo val ik dit blog dus gelijk met de deur in huis over mijn ontvangen kaarten van deze week.
maar dit was gewoon weg te leuk en allemaal te veel toeval om er niks over te zeggen.






en dan nu maar gelijk door met de kaart van deze week.
deze week ga ik op de flessenpost!
deze kaart gaat naar Duitsland en zal 186 km gaan reizen.
oké, ik ben in een gulle bui vandaag: de kaart zal naar Duesseldorf gaan afreizen.
meer ga ik er niet over zeggen. meestal zijn kaarten naar Duitsland er wel snel. maar we wachten af, je weet mar nooit.


deze week ben ik er ook nog op uit geweest, samen met me dochter wat gaan shoppen.
en toen kwam ik in een winkeltje waar ze van alles hadden, ook kaarten.
daar heb ik deze mee genomen.
het zijn een paar kaarten waar de groeten uit Zeeland op staat.
mijn thuis staat in een dorpje wat onder de provincie Zeeland valt.
de kaart in de vorm van een fles vond ik zelf erg leuk.
die is deze week op de post gegaan.
en zo zijn we weer aan het einde van postcrossing van deze week.
we hebben nog 6 weken te gaan tot aan de vakantie, dat wil zeggen: de vakantie begint al over anderhalve week voor de scholen. wij houden later pas de vakantie stop.
ik met het weblog en me dochter met haar you tube kanaal.
in het blog van postcrossing 63 had ik daar al iets meer over uitgelegd en ik laat het voor die tijd nog een keer aan jullie weten.
voor nu: iedereen weer bedankt en graag tot volgende week ....





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

postcrossing#383

Hallo en welkom bij een nieuwe postcrossing. Jaargang 8 alweer, daarmee is postcrossing het langslopende item hier op het blog.  Dat vond ik...