woensdag 26 juli 2017

#postcrossing#68

soms lees je iets en dan breekt je hart een klein stukje.
zo kwam ik vorige week een artikel tegen van de de 8 jarige Brent.
Brent lijdt al 4 jaar aan neuroblastoom kanker en kreeg pas te horen dat hij niet meer beter gaat worden.
binnenkort is het Brents 9de verjaardag en hij is dol op post, het geeft hem een afleiding van alles wat er nu gebeurd.
het gezin gaat er niet bij neer hangen maar proberen er het beste van te maken.
daarom is het een super leuk idee om een kaartje naar Brent te sturen en van zijn mogelijk laatste verjaardag een knalfeest te maken.
meer over het verhaal van Brent kun je vinden via de onderstaande link:

https://vrouw.nl/artikel/verhalen-achter-het-nieuws/45791/brent-8-wordt-niet-meer-beter-maar-heeft-heus-nog-wel-wat?utm_source=facebook.com&utm_medium=referral&utm_campaign=facebookpage

in het kader van postcrossing, post versturen is dit een kleine moeite om even aandacht te vragen voor Brent.
dus klim in je pen en schrijf een kaartje, zo een simpel kaartje is voor de jonge Brent een mooie afleiding van al de ellende en moeilijke tijd die hij en het gezin te gemoed gaan.
ik heb er ééntje voor hem geschreven en wens hem en zijn familie heel veel sterkte.

gaan we door met postcrossing van deze week.
ik heb niks ontvangen dus ga ik gelijk door naar de kaart die ik heb verstuurd deze week.
en deze kaart gaat naar Duitsland.
heel ver reizen hoeft deze niet, 186 km voor de plaats van bestemming is bereikt.
en de ontvangster is er een met groene vingers, ze houd van haar tuin en is er graag in bezig.
het tegenover gestelde van mij, bij mij overleeft een cactus het nog niet!
dus deze kaart van de fiets met een mand gevuld met bloemen pas wel bij haar.
ik hoop dat ze hem leuk vind?

en zo komen we al weer bijna aan het einde van postcrossing.
met nog 2 weken op de kalender komt de vakantie steeds dichterbij.
volgende week nog een gewone postcrossing met één kaart die wordt verstuurd en dan in de laatste voor de vakantie (postcrossing 70) gaan er twee te gelijk uit.
dan 2 weken geen postcrossing, geen enkel weblog trouwens.
en dan in postcrossing 71, na de vakantie gaan er weer 2 uit.
zo komen we weer op de juiste telling van één kaart per week.
ik ben er ook wel even aan toe om 2 weken lang even geen verplichtingen te hebben, even los en plezier maken en dan weer vol frisse moed beginnen aan de werkzaamheden.
natuurlijk ga ik tijdens me vakantie speuren naar leuke kaarten om te versturen.
voor nu, iedereen weer bedankt en graag tot de volgende keer ....



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

kattenstreken#78

Welkom bij kattenstreken! Een blog waarin ik de foto’s deel met jullie van mijn 3 kleine monsters en het verhaal achter de foto’s. Soms grap...