woensdag 2 augustus 2017

#postcrossing#69

hallo, hier weer postcrossing van deze week.
en het begint hier behoorlijk te kriebelen, volgende week de laatste week en dan twee weken vakantie.
dat wil niet zeggen dat we nu niks doen want het is wel zomervakantie van de scholen.
we zitten nu in de derde week van die vakantie.
dus vorige week een middagje gaan shoppen en hoewel we niet echt iets nodig hadden hebben we er een gezellige dag van gemaakt.
deze kaarten vond ik nog ergens in een winkeltje, ook eingelijk de enige winkel waar we leuke kaartjes hebben gezien.
echt veel bijzonders zag ik verder niet en als ik iets leuks zag dan stond er weer een tekst bij van gefeliciteerd. leuk als de gene waar je een kaart naar toe stuurt ook jarig is maar verder heb ik er niet zo veel aan.
ik hoop met mijn vakantie echt een paar leuke kaarten te kunnen vinden.
de omgeving waar ik dan ben staat bekend om de hunebedden, dit is eigenlijk een prehistorische vorm van grafkamers. maar de grote die die dingen hebben is zo wonderlijk, en dan te bedenken dat mensen die hebben gebouwd.
ergens is dat best indrukwekkend, mensen zijn tot wonderlijke dingen in staat.

maar we dwalen even af, terug naar het nu.
er waren geen kaarten bij mij aan gekomen maar er is wel een kaart van mij aan gekomen, niet zo verwonderlijke.
de kaart van vorige week die naar Duitsland ging is na 2 dagen en 186 km te hebben gereisd aangekomen bij de ontvanger van de kaart.

en dan ga ik gelijk door met de kaart voor deze week.
deze kaart gaat naar Duitsland.
yup, het klopt, vorige week ging de kaart ook naar Duitsland en deze week weer.
de ontvanger van deze kaart is een dierenliefhebber en heeft zelf ook een hond, vandaar de kaart met deze pup.
ik zelf heb ook huisdieren 3 katten en een hond.
over mijn hond heb ik wat meer geschreven op de kaart.
en mijn katten? daar kan je een keer per maand meer over lezen in kattenstreken, hier op het weblog.


volgende week is er een dubbele postcrossing!
dat wil zeggen dat er niet één maar twee kaarten uit gaan.
dit zo dat de twee weken van de vakantie als er geen postcrossing is de teller wel min of meer door telt naar één kaart per week.
na die twee weken, als we weer frisse van start gaan ( dat hopen we dan, want je kan soms nog meer gesloopt zij van je vakantie als wanneer je gewoon thuis bent) doen we het zelfde met twee kaarten die verstuurd worden.
dus van 15 augustus tm 27 augustus is er geen weblog!
geen postcrossing, helemaal niks. het weblog ligt dan stil ivm de vakantie.
voor nu bedankt en graag tot volgende week bij een dubbele postcrossing ....




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dingen die duurder zijn geworden in 2024

foto: Freepik Dat alles duurder wordt hoef ik je niet te vertellen.  Toch kan ik me voorstellen dat het fijn is om alles op een rijtje te he...