woensdag 30 augustus 2017

#postcrossing#71

hallo, we zijn er weer!
2 weken vakantie zijn weer voorbij.
als je meer wil weten over de vakantie dan kun je dat morgen in een blog terug vinden.

net als voor de vakantie doe ik deze week nog twee kaarten er uit, de teller van één kaart per week blijft zo dan gelijk.
deze kaarten komen uit Drenthe waar ik op vakantie ben geweest.

in de week voor de vakantie kwam deze kaart nog binnen.
hij komt uit de USA, en heeft in 13 dagen 7898 km gereisd voor dat ik hem had.
er stond een beschrijving op van een restaurant wat hoog in een gebouw zit, tijdens het eten heb je dan uitzicht over Dallas.
lijkt me mooi maar ook lastig voor iemand zo als ik, ik heb namelijk hoogtevrees.
en dan is tijdens mijn vakantie deze kaart nog aangekomen.
deze komt uit Duitsland en heeft 562 km gereisd.
de dagen stond op 27 maar waarschijnlijk is hij al eerder aangekomen dan dat ik hem heb kunnen registreren.
ik denk dat deze er al was toen ik net weg was voor de vakantie.


en dan kwam afgelopen week deze kaart nog bij me op de deurmat.
ik vond hem gelijk leuk, wist nog niet eens waar die vandaan kwam en hem ook als een favoriet aan gekruist.
deze kaart komt uit Rusland en heeft 7950 km gereisd in 32 dagen.


dan zijn er ook nog kaarten aangekomen.
in postcrossing 67 ging een kaart naar Rusland.
deze is na 35 dagen en 3710 km op de plaats van bestemming aan gekomen.
en in postcrossing 70, voor de vakantie wat dit, ging er een kaart naar de USA en deze is na 7774 km te hebben gereisd in 13 dagen ook op plaats van bestemming aangekomen.
in die zelfde postcrossing ging er ook een kaart naar China maar die is nog onderweg.

gaan we door met de kaarten die er deze week uit gaan.
en dit zijn kaarten die ik heb gekocht tijdens de vakantie, met hier op afbeeldingen van de omgeving waar ik ben geweest.
deze kaart gaat naar Frankrijk.
en zal een afstand van 445 km gaan afleggen voor de ontvangster hem krijgt.
op de kaart staat afbeeldingen van het gebied waar ik op vakantie ben geweest.
vooral die hunebedden de die je daar kan vinden waren erg mooi om te zien.
ik had ze mezelf alleen groter voorgesteld maar dan nog zijn ze groot en dan te bedenken dat mensen dit met blote handen hebben gebouwd.

deze kaart gaat naar Taiwan.
en zal een afstand van 9531 km gaan afleggen voor de ontvangster
hem heeft.
en ook deze kaart bevat afbeeldingen van de omgeving van onze vakantie.
zo als die van de boerderij met rieten dak, die zien er echt heel mooi uit. in de omgeving vindt je er ook ook heel veel.


en dit was dan het eerste blog van postcrossing, na de vakantie!
en het zit bomvol met kaarten nieuws dus ik ga verder geen lange verhalen meer ophangen.
bedank voor jullie aandacht en graag tot volgende week ....








Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dingen die duurder zijn geworden in 2024

foto: Freepik Dat alles duurder wordt hoef ik je niet te vertellen.  Toch kan ik me voorstellen dat het fijn is om alles op een rijtje te he...