zondag 13 augustus 2017

vakantie!

inmiddels had ik al eerder laten weten dat er een vakantie ging aan komen.
morgen gaat deze van start, twee weekjes vakantie.

afgelopen week heb jullie bij postcrossing kunnen lezen dat er 2 kaarten zijn uit gegaan.
na de vakantie wordt dit nog éénn keer gedaan, zodat de teller aan één kaart per week redelijk gelijk blijft staan.
er was nog een kattenstreken en een leuk voorstel om eens een spelletje te gaan spelen.
na de vakantie, op dinsdag 29 augustus, is er nog een TBM: uit de oude doos voor jullie.
dit is er een die aansluit op de vakantie die we achter de rug dan hebben.
ik neem jullie even mee naar een uitje van een paar jaar geleden.
en deze week heb ik met teksten een week van BeYourself gehouden.
via instagram, twitter, de google+  en facebook pagina heb ik dit met jullie gedeeld.
wees wat er ook gebeurd jezelf en verander voor niemand!

dan heb ik ook nog een nieuw deel van Cottonshall wat er aan gaat komen.
ik ben er nog niet helemaal mee klaar maar na de vakantie ga ik hier mee verder en laat ik zo snel mogelijk weten wanneer dit online gaat komen.
we gaan eerst even genieten van twee weekjes zonder verplichtingen.
na de vakantie zit ook de zomervakantie er weer op en gaan de scholen ook weer starten.
me dochter zit dan in het 4de leerjaar en dat is haar examenjaar.
zal wel veel stress worden met alle druk van leren en zo.
maar dat is een zorg voor later.
voor nu zeggen ik: fijne vakantie voor wie nog op vakantie zijn of gaan. ben je net terug?
dan hoop ik dat je een fijne en leuke vakantie heb gehad.
voor mij gaat de vakantie nu beginnen en ik zou zeggen: tot over 2 weken!









Geen opmerkingen:

Een reactie posten

postcrossing#379

Hallo en welkom bij een nieuwe postcrossing.  en ik val gelijk met de deur in huis, vorige week had ik een kaart die naar Duitsland ging. De...