dinsdag 12 september 2017

mode flater of niet?

ik ben niet echt iemand die de mode volgt op de voet.
ik draag wat ik leuk en lekker vind zitten, vaak de casual kleding. lekker simpel en niet zo overdreven.
dat wil niet zeggen dat ik nooit netjes gekleed ga. natuurlijk heb ik wel eens van die momenten dat je je wat netter kleed gaat.
maar ik beken wel eerlijk dat ik niet echt van de rokken en jurken ben, ik draag het liefst een broek.
maar soms zie ik ook dingen dat ik denk: dat draagt toch niemand?
ik heb er eens een paar op rij gezet, dingen die ik niet zou dragen maar waar ik me ook wel bij afvraag: is dit nou een modeflater of niet?

echt! wie heeft dit verzonnen?
de eerste vraag die ik heb is: is dit nou plastic? van welke materiaal is dit gemaakt?
je moet er overduidelijk iets onder dragen en dan bedoel ik niet alleen je ondergoed.
oké, het ondergoed van tegenwoordig is erg mooi maar omdat nu te dragen onder deze broek om te showen lijkt me ook wat overdreven.
ik krijg ook meer het gevoel dat je een regenbroek aan trekt.
ken je dat nog: op de fiets naar school en dan zo een regenpak aan moet hijsen? vreselijk!
nee, ik zou deze broek niet kopen. jij wel?

deze broek of eigenlijk een legging zou ik ook nooit kopen.
moet ook gelijk denken aan lady Gaga en die vleesjurk van haar.
nee, dit is een broek waar het lijkt als of je huis is weg gehaald en je zo kan zien hoe je lijf er uit ziet als je geen huis zou hebben.
krijg ook een beetje het gevoel als of je bij de biologie les zit waar we de huidlagen doornemen en wat er onder zit.
maar of iemand het nou ook echt ziet zitten om in deze broek rond te lopen? ik niet!


dat een mannenlijf er soms best goed uit kan zien, ja, dat is zeker en dat ze dat showen is geen probleem.
maar of dit nou het is waar je op zit te wachten?
serieus! hier wil toch geen enkele vrouw in rond lopen of gezien worden!
die keukenschorten waar die prints op stonden was wel grappig.
de mannenuitvoering had een sexy gespierd lijf en zo was die ook voor de vrouwen, een sexy lijf met van de lingerie.
maar deze uitvoering is nou net een stapje te gek. zouden ze dan voor de mannen een zwembroek hebben van ... nee, daar wil ik nog niet eens aan denken!

we kennen allemaal wel de fluffy pantoffels van tijgerpoten. er waren natuurlijk ook andere uitvoeringen.
lekker in combinatie met een huispak, in de winter op de bank hangen.
maar deze schoenen ... is misschien iets te.
zou jij er op rond lopen?
misschien een leuk spaar item voor de duivenliefhebber maar om dit werkelijk onder je leuke jurk te dragen ... nee, ik pas.

niet al mode is nou iets wat we zouden dragen.
ik zie soms dingen op de catwalk voorbij komen dat ik me echt af vraag wie zo iets nou wil dragen.
en dan heb je ook nog mode die op een plaatje er zo leuk uit ziet, je zou ook verwachten dat het leuk staat maar als je het dan hebt valt het tegen als je het aantrekt.
misschien leuk om ook eens in te duiken?

tot het volgende blog ....





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

kattenstreken#78

Welkom bij kattenstreken! Een blog waarin ik de foto’s deel met jullie van mijn 3 kleine monsters en het verhaal achter de foto’s. Soms grap...