dinsdag 19 september 2017

#TBM #13 ... uit de oude doos!

één keer per maand is dit onderdeel op het weblog te vinden.
wie kent het niet ... een foto op instagram of facebook misschien zelfs op twitter met daar bij de #tbt?
dit staat voor Trough Back Thursday. waarom donderdag? geen idee.
maar dat bracht het idee van #TBM : Trough Back Memories, oftewel een foto waar ik een leuke herinnering aan heb of gewoon een leuk moment met een grappige verhaal, maar het kan ook iets triest zou kunnen.
let op! mochten er gezichten van persoon opstaan kan ik deze bewerkt hebben zo dat ze niet zichtbaar meer zijn. dit i.v.m de privacy van deze mensen.


golfen
dit is alweer een foto van ruim 7 jaar geleden. om precies te zijn was dit in het pinkster weekend van 2010.
we waren toen op de camping bij de ouders van me toenmalige vriend. (we zien elkaar nog wel maar zijn nu gewoon goede vrienden)
als ik vind mezelf op foto's echt drie keer niks maar soms moet je voor wat herinneringen je op de foto laten zetten.
als ik naar me dochter kijk dan is die echt zo veranderd!
je kan je bijna niet voorstellen dat ze in december al weer 16 jaar word, kleine meisjes worden groot.
golfen, ik speel het heel graag op de wii maar het is toch wel anders zo in het echt.
omdat we geen zwemspullen bij hadden waren we gaan golfen.
oké, niet om vervelend te doen maar ik speelde nog wel beter dan me dochter en me ex vriend.
toch moet je je niet vergissen, het lijkt zo makkelijk om even te gaan golfen maar het belangrijkste was dat we erg veel lol hebben gehad.
heerlijk hoe iemand zo goed gericht probeert te slaan en de bal nog niet in de buurt komt van waar die echt moet wezen.
oké, via de wii sla ik in 3 of hooguit 4 beurten de bal in de put maar hier had ik soms toch wel wat meer nodig.
dan was er nog een met een soort boog waar die bal door moest voor die in de put kwam.
nou die heeft niemand gehaald, dat weet ik nog wel.
je hebt voor het afleggen van zo een baan met gemiddeld zo een 16 holes met zijn drie toch wel een uurtje of twee nodig.
en het was niet overdreven warm maar na een half uurtje zo in de zon putten krijg je het toch wel warm.
dus na de golf nog even genieten van een ijsje bij de speeltuin.
buiten golfen hebben we wel meer leuke dingen samen gedaan. varen met de boot vond me dochter altijd erg leuk.
het mogen duidelijk zijn dat de relatie verder niks is geworden, hoe leuk het ook was om samen dingen te doen miste er ook best wat punten in de relatie die voor mij als een gemis werden gezien en daarom de relatie heb gebracht naar het punt "vrienden".
we hebben zeker een leuke tijd gehad maar die leuke dingen doen me dochter en ik nog steeds.
alleen nu met zijn twee en soms delen we dit met vrienden er bij. wat ook heel gezellig kan zijn.


dit was voor deze maand #TBM, volgende maand weer een nieuw blog met een andere foto.

tot het volgende blog ....




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

kattenstreken#78

Welkom bij kattenstreken! Een blog waarin ik de foto’s deel met jullie van mijn 3 kleine monsters en het verhaal achter de foto’s. Soms grap...