woensdag 14 maart 2018

#postcrossing#97

hoi, hoi,
hier weer een nieuwe postcrossing.
deze week misschien wat kort maar door privé omstandigheden is het weblog deze week niet echt actief.
postcrossing heb ik gewoon door laten gaan en een zondag komt er ook nog een blog online, verder deze week even niet.

deze week had ik het bericht dat de kaart uit postcrossing 95, de kaart die naar Tsjechië ging is aangekomen.
na in 10 dagen 711 km te hebben gereisd heeft de kaart zijn plaats van bestemming bereikt.
en verder kreeg ik ook nog het bericht dat de kaart uit postcrossing 91, een kaart die al van een tijdje terug is, om precies te zijn was deze kaart verstuurd op 30 januari 2018 en ging toen naar Taiwan, en is nu aangekomen! na 42 dagen en 9599 km te hebben gereisd is deze kaart op zijn plaats van bestemming.
ik ben er blij mee, ik begon al te vrezen dat het er een zou worden die op expired zou komen te staan.

en dan de kaart van deze week.
deze kaart gaat naar de USA.
de kaart zal een afstand van 62689 km gaan afleggen voor die op plaats van bestemming is.
ergens in de USA.
ik heb het even opgezocht waar de plaats precies is omdat ik er nog nooit van had gehoord en ook even verward was met de Duitse plaats Frankfurt.
maar dit plaats waar de kaart naar toe gaat lig vlakbij Lake Michigan, die met nog 4 andere meren de grootste vormen van Noord Amerika. oké, nu draaien we misschien iets te veel door met de informatie?
goed, deze kaart is de gisteren op de brievenbus gegaan, op reis naar zijn bestemming.

en met deze informatie komen we aan het het einde van deze korte postcrossing van deze week.
sorry voor de korte inhoud, maar me hoofd is op dit moment met hele andere dingen bezig.
nogmaals sorry.
voor nu toch iedereen bedank voor jullie aandacht deze week en graag tot volgende week ...








Geen opmerkingen:

Een reactie posten

kattenstreken#78

Welkom bij kattenstreken! Een blog waarin ik de foto’s deel met jullie van mijn 3 kleine monsters en het verhaal achter de foto’s. Soms grap...