woensdag 21 maart 2018

#postcrossing#98

hoi hoi,
hier weer een nieuwe postcrossing.
en deze week is er ook niet heel veel om te melden.
het is dan ook rustig met de te ontvangen kaarten hier aan mij zijde.

vorige week was er door privé omstandigheden geen weblog, behalve dan de woensdag, dat is gewoon postcrossing- dag en de zondag, omdat ik op deze dag met een opvolgende serie bezig ben.
de reden dat vorige week anders dan anders liep heb ik gisteren al min of meer laten weten in een speciaal blog van TBM deze maand.
allemaal heel verdrietig en met name voor me dochter, die dan ook nog eens midden in haar examens zit. maar gelukkig heeft ze de eerste twee examens gehaald, ondanks het verdriet.

zo als ik dus al eerder zei heb ik niks ontvangen aan kaarten. maakt verder ook niet uit.
van mij kant zijn er nu 3 kaarten nog onderweg, en dat zijn:
uit postcrossing 93, een kaart naar Rusland, nu 36 dagen onderweg.
uit postcrossing 96, een kaart naar China, nu 15 dagen onderweg.
en dan vorige week, postcrossing 97, een kaart die naar de USA ging en nu dus 7 dagen onderweg is.

en daar komt deze week deze kaart bij.
deze kaart gaat naar Taiwan, en zal een afstand van 9624 km gaan afleggen voor die op zijn plaats van bestemming is.
een van de kaarten die heb het lijstje stond van de ontvangster van deze kaart was kaarten met klederdracht van waar je woont.
en toevallig had ik die er een! op deze kaart staan een paar voorbeelden van klederdracht die hier in de provincie Zeeland zijn te vinden.
deze kleding wordt meestal alleen nog gedragen met speciale festivals of ander festijnen.
soms kom je nog een ouder persoon tegen die de klederdracht nog wel draagt, maar dat is zelden dat je deze personen nog tegenkomt.

en zo komen we weer bijna aan het einde van deze postcrossing.
over 2 weken is de 100ste postcrossing, ik ben wel aan het zoeken voor een leuke, speciale kaart die ik dan kan versturen maar meer zal het denk ik ook niet zijn.
met de examens van me dochter en de opkomende voorjaarsmarkt bij me werk heb ik het even druk genoeg, en dan heb ik thuis ook nog mijn huishouden wat gedaan moet worden.
eind april is alles weer achter de rug en kunnen we weer ons gaan richten op andere dingen.
zo als een welverdiende vakantie. maar daar volgt later nog wel meer over.
voor nu wil ik jullie weer bedanken voor de aandacht en graag tot volgende week ....


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

postcrossing#379

Hallo en welkom bij een nieuwe postcrossing.  en ik val gelijk met de deur in huis, vorige week had ik een kaart die naar Duitsland ging. De...